Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Avatar
O.M.V.L.
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 01 ožu 2018 21:26
Automobil koji vozite: Dacia LOgan 1.4 MPI + LPG

Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la O.M.V.L. » 03 ožu 2018 08:35

Pozdrav svima!

Nakon 220 ooo km počeo mi se gasiti auto prilikom vožnje na plin. Nakon postizanja adekvatne temperature, automobil se prebacuje na plinsku instalaciju,ali nakon postizanja pune radne temperature(nakon par kilometara) počinje se gasiti. Auto kao da se "zaledi". Kontrolne lampice na prekidaču plina u kabini ostaju upaljene kao da je i dalje na plinu, auto se ne prebacuje na benzin i ne da se prebaciti dok se jednostavnosam ne odblokira. Automehaničar nije očitao nikakvu smetnju na dijagnostici. Plinoserviser koji inače ne održava taj sustav , ali ima software za O.M.V.L. također nije ništa očitao prilikom testiranja. Svi parametri su u dopuštenim granicama. Auto od prvog dana ima ugrađen O.M.V.L. sustav kojem su na 70 ooo km zamjenjeni crni injektori s plavima u garantnom roku,jer su crni imali serijsku grešku. Prije godinu dana ili 30 ooo km ugrađen Tomasetto isparivač kod navedenog servisera, jer mi ovlašteni Vratarić nije baš jako blizu. Mislim da ću morati na kraju do njega otići, ako mi netko tu ne pomogne. Pokušao sam sam riješiti problem ovim redom ( izmjena pojedinog dijela,pa dan/dva testiranja): 1.izmjenom svječica, pa 2.izmjenom senzora na radilici,pa 3. zatim izmjenom bobine, pa 4. izmjenom kablova svječica, pa 5. čišćenje motorića ler gasa.
Uglavnom....UPOMOĆ!

Vuco
Autoplin junior
Postovi: 72
Pridružen/a: 09 pro 2016 20:15
Automobil koji vozite: Renault Megane 2 Sedan 1.6 16V 82kW 2008.
Marka i vrsta plinske instalacije: EuropeGas Avance 32 ECU
EuropeGas Primo isparivač
Valtek 30 3ohm injektori
Atiker 42L boca umjesto gume
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la Vuco » 03 ožu 2018 10:32

Kakav ti je nivo rashladne tekucine ? Kad se ugasi auto, jel mozda zaledjen isparivac (stani sa strane, digni haubu i pogledaj, trebao bi biti vruc)? Ili ga na mjestu zagrij ak i tako radi moze pokazati problem.
Vidim da su neki na drugom forumu imali problema sa losim plinom (omjerom butana i propana) pa im se gasio. Nadotoci plin negdje drugdje pa vidi jel radi ok.
Ne znam zasto svi samo gledaju postoji li greska ili ne, a ne paze na parametre u voznji kad se tako nesto dogodi. Zar ti se na testu s majstorima nije ugasio auto?

Na benzinu pretpostavljam sve radi ok ?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la hgzg » 03 ožu 2018 10:46

1. da li auto radi OK na benzin?
2. radi li grijanje kako treba?
3. teško je biti pametn "on-line" kada majstor na licu mjesta ne prepoznaje problem, ipak moguće asocijacije su nedovoljno grijanje isparivača (da li je nakon 10 km vožnje na benzin isparivač topao?) ... ili neispravnost jednog ili više plinskih elektroventila (ili kablova do njih) .... ili je nešto sa napajanjem samog plinskog ECU-a ili "umire" sam plinski ECU.

Avatar
O.M.V.L.
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 01 ožu 2018 21:26
Automobil koji vozite: Dacia LOgan 1.4 MPI + LPG

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la O.M.V.L. » 03 ožu 2018 12:47

Auto normalno radi na benzinu. Nivo rashladne tekućine je OK.Grijanje OK. Otkako se sve to događa primjetio sam da se sam prebaci na plin čim postigne valjda 40 stupnjeva bez obzira što nije prešao 1500 o/min. Dok to malo radi na plinu u zadnje vrijeme kao da kasni odaziv na pritisak gasa i imam osjećaj kao da ne dobiva dovoljno plina. Sličan osjećaj pri pritisku na gas sam imao vozeći Opel Astru H 1.6. Provjerit ću kasnije temperaturu isparivača. Znam ponekad nakon gašenja po 30tak km bez problema odvoziti,a nekad stane nakon par kilometara se gasi i ne da se prebaciti niti na benzin. Kod prvog odlaska serviseru se auto pred njim nije kao za inat htjeo izgasiti, pri drugom ga je serviser pregledao detaljno i nije našao nikakvu grešku. Rekao je da je pogledao injektore i otvorio ECU kutiju da vizualno vidi da li je šta "pregorilo" i kaže da je dodatno zalemio konektore na ECU ploči. Auto radio jedan dan ok, drugi dan opet isto. Inače svakih desetak dana dignem haubu,pa sve pregledam i baš sad kad nisam zbog brzog života, zateknem pri pojavi kvarova olabavljenu masu ECUa od plina ( da sam sam mijenjao akumulator,a ne trgovac akumulatora proljetos, to bi primjetio )i svjećice su bile odšarafljene djelomično ( ne kužim zašto mi se to događa povremeno ). Možda je sve to zblesiralo ECU il je jednostavno je počeo otkazivati zbog slabe mase... Može pojašnjenje za elektroventile? Što su i gdje se nalaze? Ne gine mi odlazak ovlaštenom serviseru. Ovaj lokalni misli da me struja zeza,da je negdje nešto u prekidu,al dao si je čovjek truda,pa sam mu svejedno zahvalan. OMVL sustav do sada radio OK i sigurno ću ga opet ugraditi kad ću mijenjati vozilo. Originalni uparivač je bio izdržao bez reparacije 190 ooo km! Možda sad ne bi imao problema da sam ga odrzavao svakih 100 ooo km. "Strah" me sad otići k Vratariću jer kad vidi da je skinut OMVL isparivač,a ugrađen Tomasetto mislim da mu ne bu drago...

P.S. Prije nekoliko godina sam mijenjao bocu zbog atesta i nova boca od 50 l se tek zaustavljala s punjenjem na 48 l umjesto na 43 l kao što je bilo do tad. Nisam to reklamirao jer mi je odgovaralo da čim više plina stane. Može li plovak ili što već raditi probleme?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la hgzg » 03 ožu 2018 12:59

...uvijek je mali problem sa "rijetkim" plinskim uređajima..... na manje mjesta možeš naći majstora/dijelove. No ako je radio do sada....nema razloga da ne bi radio i dalje.

...na boci (na multiventilu) postoji elektroventil, baš kao i na samom isparivaču (ili malo prije isparivača).... njihova funkcija je "pustiti plin" za vrijeme dok motor radi na LPG (ili dok se "priprema" za prebacivanje sa benzina na plin). Oni mogu zezati mehanički (smeće/ljuštenje materijala) ili sam namotaj može biti u (povremenom) prekidu ili žica koja dovodi struju do njih može biti problematična. U elektroventilu prije isparivača imaš filter tekuće faze (možda je on prljav).... ili sam filter plinske faze....

Elektoventile možeš (djelomično) testirati sam..... nabaviš par metara neke žice, jedan kraj spojiš na plus od akumulatora, a drugim krajem "pikaš" na klemicu "+" od elektroventila. Najpametnije je skinuti konektor sa elektroventila pa sam "dati" i masu i plus. U trenutku Kada elektroventil dobije napon mora se čuti jasni "klik" i osjetiti se (pod rukom) lagani trzaj. Ako elektroventil "šuti".... možda zeza. Tako provjeriti oba.

No ono što je indikativno je "nemogućnost" prebacivanja na benzin u trenutku kada uređaj "poludi". To bi "vuklo" sa sam plinski ECU ili birač pogona (prekidač) ili ožičenje. Istina neka "problematična" masa može raditi problem, ali nakon što si "uredio" masu...... to više ne bi smjelo biti uzrok.

PS. teško se "prepunjavanje" spremnika može dovesti u vezu sa problemom koji opisuješ.

Avatar
O.M.V.L.
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 01 ožu 2018 21:26
Automobil koji vozite: Dacia LOgan 1.4 MPI + LPG

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la O.M.V.L. » 03 ožu 2018 13:13

Super! Ako ulovim vremena ću već danas provjeriti ventile. Dali se mogu mjerenjem otpora s multimetrom ispitati? I ja ozbiljno na ECU sumnjam. Koliko uopće košta ECU? O kojem redu veličine novaca je uopće riječ...da znam što me čeka?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la hgzg » 03 ožu 2018 13:23

...špula elektroventila 20-50 ohma??? ...ECU posebno može biti bolesno skup .... možda i 50% cijene cijelog prednjeg seta. Najbolje bi bilo staviti (za probu) cijeli drugi (novi/rabljeni)... pa probati.

martin07
Autoplin veteran
Postovi: 270
Pridružen/a: 06 tra 2008 18:31
Automobil koji vozite: šklopocija

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la martin07 » 03 ožu 2018 13:36

Samo da još napomenem kada provjeravaš špule elektroventila dobro spoji + i - na njima jer ako pogriješiš može izgoriti zaštitna dioda u njima i onda ti ta špula više neće biti od koristi.

Avatar
O.M.V.L.
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 01 ožu 2018 21:26
Automobil koji vozite: Dacia LOgan 1.4 MPI + LPG

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la O.M.V.L. » 04 ožu 2018 10:55

Bio sam jučer u garaži... Otpor na elektroventilu boce bio je 11 ohma. a na isparivaču 10 ohma. Nisam imao toliko žice da ih direktno spojim. Jučer sam vozio malo samo na kraćim relacijama, pa mi se nije gasio. Pregledom sam zamjetio da mi je maaaaaalo curio antifriz na spoju termostata koji se nalazi prije uparivača, a antifriz je kapao po žici koja valjda s rezervara ide u plinski ECU. Pritegnuo sam sve šelne. Jedna je bila opuštena i na crijevu prije filtera plina. A ništa...idući vikend najavljuju temperature do 20 stupnjeva čak, pa ću napraviti u garaži mali servis i odvesti ga zatim jedan dan tu klokalnom plinoserviseru da sve filtere zamjeni i napravi opet što može. Ako i dalje budem imao problem, moram ga onda k Vratariću odvesti da ga on pregleda. Javit ću vam kad budem imao kakve novosti. Ako u jutarnjim zagrebačkim gužvama vidite plavi Logan koji neće upaliti, nemojte mi trubiti :P

Avatar
O.M.V.L.
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 01 ožu 2018 21:26
Automobil koji vozite: Dacia LOgan 1.4 MPI + LPG

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la O.M.V.L. » 13 ožu 2018 20:00

Evo mene opet... Nakon što sam si u srijedu napravio mali servis, odvezao sam auto lokalnom plinoinstalateru da mi zamjeni filter plina...na njegovom Tomasetto isparivaču, kako bi mogao onda s autom otići k O.M.V.L. serviseru. Taj mini servis je napravljen i serviser je raskopao injektore. Rekao je da se vide tragovi istrošenosti na nekim gumicama. Jedna gumica je dosta bila istrošena i rekao je da je sa svojih rabljenih injektora skinuo najbolju što je imao i ugradio je meni. Uputio me je k O.M.V.L. serviseru da tamo to obavim. Auto se od četvrtka do danas u jutro na semaforu nije izgasio. Uspio sam ga iz prve upaliti i nastaviti vožnju dalje. Mislim da ću tek idući mjesec imati možda novaca za odlazak k serviseru... Mislite li da ti injektori su mogli tako zbuniti plinski ECU da se tako "ledio" i ne prebacivao na benzin? Nakon raskapanja injektora auto se samo jednom izgasio,al ponekad je znao zatrzati u nižem broju okretaja. Pretpostavljat ću inadati se da su mi samo injektori stvarali problem. Kolika je cca cijena reparacije ili izmjene injektora? Idući tjedan ću proći kroz Donje Pokuplje,pa ću navratiti u O.M.V.L. servis i raspitati se što,kad....

Avatar
frenchkey
Standardni korisnik
Postovi: 44
Pridružen/a: 24 stu 2013 15:58
Automobil koji vozite: Renault Scenic 1.6 16V exception, 2005
Marka i vrsta plinske instalacije: Lpg Tech, Tech 204, AT09, dragon silver, Atiker 42l
Lokacija: Kaštela

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la frenchkey » 15 ožu 2018 22:12

Btw, štelaš li redovito ventile na tom motoru?

Avatar
O.M.V.L.
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 01 ožu 2018 21:26
Automobil koji vozite: Dacia LOgan 1.4 MPI + LPG

Re: Gasi se Logan 1.4MPI+O.M.V.l. na plinu

PostPostao/la O.M.V.L. » 16 ožu 2018 04:18

Da, naštelani su neposredno prije odlaska plinoinstalateru.Odvezao sam auto k automehaničaru na pregled, dijagnostiku i štelanje ventila. Utvrdio je da su ispušni ventili bili neznatno raštelani. Sve ostalo bilo je u redu, po njemu. Inače sam ih štelao svakih 30 do max 50ooo km.


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Vuco i 14 gostiju.