Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la hrle » 16 tra 2018 10:13

Nedavno sam kupio hyundai elantru 1.6.GL, 2006.g., 77kw. Ima tiroidnu posudu: proizvođač: TMS ( turska) od 54l, u uvjerenju o instalacji mi pišu ovi podaci:
armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regukator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plima i bruzgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).
S njom sam prešao u zadnjih 18 dana 1200km. Išao sam na duži put na more ( u komadu-tamo i natrag 830km).
Prekjučer mi je u vožnji iz čista mira počeo prebacivati sa plin režima, na benzin vožnju ( i čulo se ti,ti, na tasteru sa 4-5 svjetlećih dioda koji pokazuje koliko ima plina, kao da je nestalo plina)? Pomislio sam da možda nije nestalo plina, pa sam napunio 15 l plina, ali opet nakon 1-2 km vožnje mi je spontano prebacio sa plina, na benzin?? Da napomenem samo taj dan kod polaska , mi je ( primjetio sam to prije ovog kvara...u jednom trenutku na uzbrdici , u 2. brzini , nešto slabije hvatao gas, mislim oko 2500rpma obrtaja...možda je to bilo slučajno, možda je nevažno,ali čisto napominjem ako bi to možda pomoglo u detekciji ).
Sutradan opet je u početku bilo sve u radu, radio je na plin ,ali mi je nakon 3km vožnje , baš na kraju vožnje opet prebacio na benzin ( čulo se opet se ti,ti,ti zvuk oko tastera koji pokazuje koliko ima plina....inače sam primjetio da taj taster nije precizan i pokazuje manje plina...jučer sam primjetio da je taster sa svjetlećim diodama bio skroz poremećen, pokazivao je prvi puta otkada vozim više svjetlećih dioda nego što treba( 3 diode), a onda nakon kraće vožnje spao je na 1 diodu koliko je bilo već prekjučer ).
Danas mi nije prebacio na benzin, prošao sam 12 km do posla bez prebacivanja na benzin , i bez grešaka na tasteru sa svjetlećim diodama (za količinu plina)
Uglavnom, zadnja tri dana ima poremećaj u režimu vožnje na plin ( češće mi spontano prebaci na BENZINSKU VOŽNJU, odnosu čuje se tuljenje na tasteru kao da plina više nema!)
Šta bi moglo biti u pitanju? Kvar na nekom manjem dijelu, jeftinijem dijelu u plinskoj instalaciji, ili kvar na centralnom procesoru(/ kompjuteru , koji bi me mogao dosta koštati??

PS: da spomenem samo i ovo...možda nema veze sa ovim prebacivanjem na benzin vožnju,ali možda i ima, možda je uzrokovalo ovaj gore navedeni kvar ( nisam baš stručan pa ću to napomenuti, ako ništa da barem utvrdimo da li se radi o nekom drugom kvaru i šta bi moglo to biti!)
Dok sam išao na more , jabvljalo mi se 2-3 puta slijedeće: taj dan je padala kiša, i ceste su bile sa dosta lokava, dobro mokre, i s puno lokava , čak i dosta velikih.
Na ravninama kad bih uhvatio veliku brzinu znao sam ubacivati uler i voziti dio u leru,(umjesto 5. brzine), a dio opet u 5. /ev. 4 .brzini...
Nailaskom na lokve na cesti, malo poslije zaštrapavanja podvozja, osjetio sam ispod ručice mjenjača na središnjoj konzoli između siceva ( A TU JE POSTAVLJEN I GORE NAVEDENI TASTER SA DIODAMA!) čudne , jake zvukove, jako lupanje !...kao da se nešto melje ispod , neki jako čudan zvuk ( ja ga dosada nisam osjetio nikada na ranijim autima)...ne mogu točno definirati, ali recimo da je jako lupkalo , treslo ispod ( nije metalan zvuk, nije škripanje isl.), pomislio sam da je nešto sa getribom,sinkronima ali nije, getriba odlično radi, i ručica dosta precizno i fino prebacuje u brzine , što se toga tiče sam jako zadovolja, zbog toga sam i kupio elentru jer jako dobro ubacuje u brzine i kraći je hod ručice.
Nakon što se to čulo 2. puta , stao sam da pogledam ispod auta .. u toj zoni kolko sam saginjanjem vidio, nalazio se mali lonac auspuha( ili evv. je to katalizator?- nisam siguran...uglavnom malo proširenje na cijevi auspuha).
Ja sam došao do zaključka , da je možda kvar ili "kvar" ovo: ako je to lonac auspuha, da je on dosta topal, zagrijan, i da ga je zaštrapavanje hladne vode iz lokava dovelo do nekog poremežaja plinova ( toplo vs hladno), možda se smanji protok ili poveća , pa to dovodi do lupanja!
Druga mogućnost , ako je to proširenje katalizator, da nešto nije u radu sa katalizatorom ( mada ja mislim da je katalizator oko motora, ispod haube, a ne ispod siceva/ ispod ručice mjenjača).
Kako se to lupanje/brujanje čulo ispod tastera sa svjetlećim diodama za napunjenost boce plina, i kako sada imam probleme sa tim režim rada na plin/ benzin... čisto sam spomenuo i to , mada ja mislim da nema veze, taster je mogao biti postavljen bilo gdje ( kod volana, kod radio itd) i opet bi mislim javilo se lupanje ispod ručice mjenjača kada sam nailazio na lokve
E , sad me zanima, da li je to neki kvar ( na loncu auspuha, katalizatoru, nekoj sondi (lamba s.?) ili samo "kvar", normalna reakcija kada topli auspuh dostav vremena zalijeva hladnija voda od lokava na cesti?

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la hrle » 16 tra 2018 12:53

Dobro, ako ovo drugo navedeno( a što mi se prije dogodilo) nema veze sa sadašnjim problemom ( i ako ne želite mozgati šta bi to bilo, to jako lupanje ispod mjenjača), molim dajte mi mišljenja šta bi moglo biti u vezi ovog povremenog, a sve učestalijeg prebacivanja na benzin zadnja 3-4 dana
Da li znate tko je dobar za tartarini instalacije...da li bi to mogao obaviti npr. auto-silvio iz Rakitja...prije mi je radio za tomasetto?
Zbilja molim ako može netko danas nešto reči...maher mehanike hgzg, mike, wonder i slični znalci...hvala :razz:

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Možda ultrazvučni servis brizgaljki?Ili samo filter?Ili svjećice, kablovi

PostPostao/la hrle » 16 tra 2018 14:42

Da napomenem ovo...prvo spontano prebacivanje na benzin je bilo kada sam stao poslije lagane vožnje po gradu ,,,mala mi je izlazila iz vozila, i čim je izašla upalilo se to pištanje ,ti,ti kao da više nama plina?
( inače da napomenem , ja 95% vozim po gradu, i to u najčešće niskim obrtajima do 2500rpma...često prije semafora ubacim u ler!...jedino sam za Uskrs išao na more...vangradska vožnja...i tada mi obrtaji nisu išli preko 3000 maks. 3500rpma). DA LI GA MOŽDA VOŽNJA U NISKIM OBRTAJIMA MOŽE POŠEREMETITI, da mu se nešto poremeti u mapi plina ili neznam šta već??
Spominjem obrtaje i kako vozim, jer mi jedan prijatelj reče da neki sustavi imaju kada obrtaji pređu 4000rpma da SUSTAV prebaci automatski na benzin, da se ne bi pregrijali ventili !

Raniji vlasnik je vozio cca 25-30 000km i kaže da nije ništa radio na servisu oko plina...da nije možda stvar oko injektora...da li možda treba napraviti onaj ultrazvučni servis, ultrazvučno propuhivanje brizgaljki plina? ( MOGUĆE DA I RANIJI VLASNIK KOJI JE 2007. G. UGRADIO PLIN NIJE NIKAKO RADIO SERVIS BRIZGALJKI! Onda , VALJDA TREBA OBVEZNO NAPRAVITI SERVIS BRIZGALJKI!? Jer , auto sada ima pređenih ČAK 263 000km SA PLINOM !...
ili možda samo treba promjeniti filter plina, ili najbolje napraviti oboje?
Šta da radim?...možda nisu dobre svjećice , kablovi,?
Mada meni u leru radi dosta ujednačeno, stalno oko 800-850 rpma...ne vidim neke promjene u brujanju , promjene u režimu, u zvuku motora!

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la hrle » 17 tra 2018 12:13

Pa dobro ljudi , u čemu je problem da netko nešto kaže?
Zar se ovaj problem nije dosada nikome javio na ovom forumu?
Šta je mogući problem...začepljeni injektori valjda?
Nakon koliko km se njih treba servisirati ili se barem preporučuje propuhivanje ultrazvukom?Ili se čeka da odu pa se onda mijenjaju?
Može li biti ako su injektori ok, da je u pitanju samo filter plina? :pray:

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Gašenjem pa paljenjem se kvar privremeno riješi

PostPostao/la hrle » 17 tra 2018 13:20

Da napomenem ovo...jučer mi se na povratku s posla nakom 5-6 km vožnje opet prebacilo na plin i pištalo na tasteru količine plina ( da napomenem u vezi dioda... meni svijetli samo jedna dioda, a ima preko 50% plina u tanku...inače taster ima 5 dioda , s tim da prva lijeva mislim nikada ne svijetli...ispada da su za količinu plina u igri 4 diode ( od 2. do 5)...meni počme jako brzo padati na 3. , pa na 2, te na 1. svjetleću diodu...uglavnom na 1. bude dok još ima preko 50% plina!)
Sjetio sam se da pokušam ugasiti motor na semaforu, pa ga opet upaliti...kada sam to napravio, i kada se prebacilo na plin, vozio sam do kuće ( cca 7km) i nije mi više prebacilo na benzin
Dobro, razdaljina je mala...ali , ispada da se gašenjem/ paljenjem motora stvar barem privremeno pozitivno riješi ( kako sam to tek jučer počeo ne znam da li će to uvijek tako biti??)...ali možda pomogne u detekciji mogućeg kvara.

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 921
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la Mike20 » 17 tra 2018 13:51

Vozi auto k najbližem meštru.
Svaka daljnja rasprava nema smisla, preko foruma se auti ne popravljaju

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la hrle » 17 tra 2018 14:10

Mike20 je napisao/la:Vozi auto k najbližem meštru.
Svaka daljnja rasprava nema smisla, preko foruma se auti ne popravljaju


Znaš li nekog posebno dobrog za ovu instalaciju (tartarini/tomaseto )?
Šta bi po tebi moglo biti?
Ako je u pitanju promjena tlaka plina, u čemu je onda problem?

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 921
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la Mike20 » 18 tra 2018 13:23

Ne.
Ne znam.
Ne znam.

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Nečistoća plina / isparivač-membrane,filter?

PostPostao/la hrle » 04 svi 2018 14:44

Nisam još stigao otići do plinmjastora i ostaviti vozilo, stalno mi auto treba ( to ču ubrzo uraditi!)
Jedan plinaš mi kaže da je možda stvar u nečistom plinu ( da je on imao problema sa cukanjem i radom na plin, dok nije prešao točiti na lukoil i petrol,poslije servisa više nije imao problema...našli mu u isparivaču jako puno nečistoće)

Može li biti da je stvar u tome...da treba očistiti isparivač, membrane , filter?...kaže, da je direkcija osjetljiva na nečisti plin, i da to što sam godinama točio plin dok sam imao sistem na flanđu/ šaraf i da nije bilo problema na starom autu, je zato jer flanđe nisu tako osjetljive na nečisti plin, dok direkcija to odmah osjeti!
Rekao mi je da pređem na petrol/lukoil umjesto ZPZ d.o.o u prečkom!

Avatar
Domba
Autoplin senior
Postovi: 132
Pridružen/a: 27 vel 2015 09:55
Automobil koji vozite: Ford Focus MK II FL 1.6 Ti VCT LPG
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Fulda (DE) - Osijek (HR)
Kontakt:

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la Domba » 04 svi 2018 20:13

Ovo sa necistim plinom neznam sto da kazem, vozio sam po pola europe, tankirao svugdje i 2 auta, oba "direkcija" napravio 200+ k km na plin i zbog necistog plina nikada nisam imao problema. Doslovce sjedi i vozi, i redovne servise svakih 15k km i to je to. Cak u Njemackoj / Austriji gdje kazu da je razlicit omjer propana i butana nista nisam osjetio.
Prvi Hrtvatski detailing forum: www.cro-detailing.com

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2364
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la hgzg » 08 svi 2018 11:57

@ hrle, imaš loš običaj napisati "roman", a ne reći ništa. Iz tvojih postova zaključujem kako nemaš volje/znanja/mogućnosti popraviti sam. Očito trebaš uslugu majstora koji "radi" tvoju vrstu uređaja. Nagađati "na široko" što je priličito je bezpredmetno. Ovako na prvu radi se o "brutalno prljavim" filterima.

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

HVALA TI

PostPostao/la hrle » 17 svi 2018 13:11

Pa dobro, istina je ja u dobroj vjeri, želeći da vama stručnjacima dam što više informacija ( valjda korisnih) jako detaljnom opisujem i navodim šta se sve događalo na autu
Da nisam ništa rekao?...pa rekao sam i kroz širinu,a poslije sam skratio , pa i kroz kraće mislim sve bitno

Auto jednostavno iz čista mira i kada ima 20 l plina, prebaci sa plina na banzin...i stiskanjem tastera , i daljnjom vožnjom po gradu mijenjajući režim vožnej ( obrtaja motora) on se neće sam vratiti na plin
Tek kada stanem na semaforu, i izgasim motor , pa ga opet upalim , te malo vozim, on se tek tada vrati na plin

Tebi hvala PUNO još jednom , jer si na kraju ipak rekao svoje mišljenje...po tebi jako zaprljan filter...super , ako je to...jer očito da ga ovi vlasnici prije mene nisu tjerali na redovni servis ( zadnji je prešao 24 000 km i nije ga nijednom vozio na servis)
Ne znam je li po protokolu to 20 000 km ili 40 tkm ( ili 30 000km) za ovakve plinaše sa direkcijom?
HVALA TI

Avatar
Domba
Autoplin senior
Postovi: 132
Pridružen/a: 27 vel 2015 09:55
Automobil koji vozite: Ford Focus MK II FL 1.6 Ti VCT LPG
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Fulda (DE) - Osijek (HR)
Kontakt:

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la Domba » 17 svi 2018 13:48

Lovato kaže da je servisni interval 15000km. Ja tako uvijek odradim servis plina + ulje i filter(i) skupa.
Prvi Hrtvatski detailing forum: www.cro-detailing.com

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Spontano mi prebacuje sa plin režima vožnje, na benzin??

PostPostao/la hrle » 24 svi 2018 14:17

Odveo sam ga danas u auto-silvio...jes da je malo dalje od mene, ali dobro...čuo sam da je dobar za tartarini/tomaseto
Javiti ču vam kada preuzmem vozilo šta je utvrđeno!
HVALA SVIMA :razz:

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Izvršeno

PostPostao/la hrle » 29 svi 2018 08:16

Elantra bila u AutoSilvia...napravljen je servis,izvršeno mapiranje , dodali(ili ev.zamjnili...mada ih ja nisam vidio u motoru) dva mala plastična konektora za kablove da bi mogli uraditi dijagnostiku

Silvio kaže da nije ništa bilo rađeno cca 60 000km ( rekao je, ne sjećam se sigurno da li je na dijagnostici očitao 14 000 radnih sati ili 140 000? ,što daje ekvivalent od 4 redovna servisa, odnosno 60 tkm!)

Kaže da u filteru nisu ništa našli ! ( da je to normalno, jer da ti filtr.ati budi jako mali, oku nevidljivi?)..i
Isparavač nije otvarao...kaže da je on poluplastični, i da on takve najčešće ne reparira nego mijenja???
Za sada mi nije nijednom prebacio na benzin...jedino mi se čini kao da motor malo bučnije radi,ali nisam još siguran
To me je došlo 600kn ...prvo mi je poslovođa rekao 300kn...a onda me zvao poslije da su pogriješili u obračunu...da su mi ugradili ta dva mala plstična konektora i da je zbog toga 600kn ( ta dva konektora su po računu 60kn, a rad dođe 240kn)


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: hgzg i 19 gostiju.