Ubrizgavanje u tekućoj fazi DIY

Ubrizgavanje plina, ECU, dijagnostika....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

undertaker
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 01 stu 2017 20:59
Automobil koji vozite: VW Golf 6 1.4 TSI
Lokacija: Osijek

Ubrizgavanje u tekućoj fazi DIY

PostPostao/la undertaker » 11 ožu 2018 16:02

Čitam i ne vjerujem. Pa čitam drugi put i čudim se.

Ugl. lik je sastavio svoj handmade sistem. I vozi. Ima nekih sitnih problema ali vozi.

Mjesto radnje ne treba pogađati - CCCP

http://lpg-forum.pl/topic58154.html?forum_uri=handmade-6th-gen-skoda-octavia-1-8tsi&sid=ba04846f49692133cbfd1764359885b5

Link je vidljiv samo ako ste registrirani pa ću quotati.

Hi guys.
I from Russia and have Skoda Octavia 2012 1.8 TSI automatic (not DSG) with Revo chip (200 ps).
Because Poland is leader in producing non-expensive lpg systems, I want
share here the report about my handmade LPG system 6th gen on this car
I made it in begin of august 2016 and now drive 12000 km
Main compoments:
1. LPG pump unit - Krauf 770122W 160 l/h 6.5 bar (made in china), I want change it to quiet Bosch
2. Electric Valves - BRC River + one on multivalve
3. checkvalves - hydraulic with open pressure 0.3 bar (Inteva, Spain)
4. LGP Filter - Mahle for Audi 100 (C3) - it will be removed (big volume - long time for pumping)
5. Fuel switcher - Lovato 2nd gen
6. Many handmade adapters for connecting LPG fiting to pump, filter, checkvalves
Schema
https://g-a.d-cd.net/3f75baes-960.jpg
green - handmade adapters for LPG thread (M10x1)
brown - hydraulic check valves (open pressure 0.3 bar)

https://a-a.d-cd.net/125a70es-960.jpg
1-lpg feed valve
2-gasoline feed valve
3-pressure release valve
4-new gasoline line
5-modified entry in the fuel pump
6-exit for return line (handmade)
https://d-a.d-cd.net/e9e14aes-960.jpg

filter inflated (it will be removed)
https://g-a.d-cd.net/ac114aes-480.jpg

I have some problem with cold start after long time stop and hot start after 1-2 minutes (need to long time for pumping). but it can decided.
My car has android DVD/GPS system onboard with ELM327. I continous check main parameters (LTFT, SFT and O2 coefficient)
Also long time correction (LTFT) in city traffic can be up to 90%. It has reason of "check engine" symbol but O2 coeff = 1!!!
traction and acceleration is not worse. Also, no detonation. the gas consumption approximately 12-14 liters of the city (gasoline = 10-13 liters)
On the road (100-110 km / h) about 8 liters (gasoline = 6.5-7.5 liters.
In general in power modes (acceleration) and on the highways correction are smaller and there are up to 11-15%

Total full cost less 400 euro (27000 rubles)

If interested I can put video fuel switching, start and other



Uglavnom, savjetuju mu da digne tlak plina u railu i da stavi jaču pumpu.

Sad, ono što mene zanima.

Čovjek to sklepa od polovnog filtera za Audi 100 i par plinskih ventila, a vodeći proizvođači plinske opreme 15-tak godina i dalje to zaobilaze u širokom luku ili ne mogu ponuditi konkretno riješenje za ugradnju u svaki D.I. motor.

WTF??

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2378
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ubrizgavanje u tekućoj fazi DIY

PostPostao/la hgzg » 11 ožu 2018 17:57

...u svakom slučaju zanimljivo, ozbiljni LPG proizvođači "direktaše" riješavaju godinama (BRC, ICOM) ali evo gdje "zapinje": Svi oni rade slično kao i ovaj "DIY-CCCP" ... zatvore benzin i u benzinski rail puste tekuću fazu LPG-a (BRC je vozio i neki Seat CUP natjecanje sa takvim sustavom).

Litra LPG-a je energetski cca 90% litre benzina, znači da se tlak ubrizgavanja LPG-a mora "podignuti" za 10% u odnosu na benzinski. Direktaši koji rade sa (promjenjivim) pritiscima 50-100 bara su rješivi (za 3000 eura) jer imati LPG pod tlakom od 110 bara je tehnički OK i provedivo, ali "napojiti" direktaša sa radnim tlakom do 200 bara traži 220 bara LPG-a ... trenutno je to tehnički "hard core". Koliko znam (a nisam siguran) ozbiljni proizvođači korsite visokotlačnu električnu LPG pumpu kojoj mogu kontrolirati pritisak (zavisno od podatka sa lambde). Ovaj CCCP-uradak sa pumpom od 6.5 bara (vjerojatno je ipak više) jedva radi, uostalom i piše da su LTFT i STFT "dignuti do jaja"... OK u railu ima više jer koristi postojeću visokotlačnu benzinsku (mehanički pokretanu) pumpu...... a opet ne radi kako treba. Posljedice su (kao što kaže) teško pokretanje motora, mogućnost prebacivanja sa goriva na gorivo u vožnji vjerojatno ne postoji (taj prijelaz muči i ozbiljne proizvođače).... a vožnja sa manjkom goriva "masakrira" motor, katalizator..... a i ekolozi bi imali svašta za reći. Nekakvu sigurnosnu komponentu (požar/eksplozija) neću ni spominjati.

...no opet :clap: za muda i inovativnost

undertaker
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 01 stu 2017 20:59
Automobil koji vozite: VW Golf 6 1.4 TSI
Lokacija: Osijek

Re: Ubrizgavanje u tekućoj fazi DIY

PostPostao/la undertaker » 11 ožu 2018 19:27

Evo tu ima kako je cijeli projekt završio. Uz google translate nije problem razumjeti.

https://www.drive2.ru/l/7586089/
https://www.drive2.ru/l/7057372/
https://www.drive2.ru/l/450985311049090544/
https://www.drive2.ru/l/7781081/
https://www.drive2.ru/l/455005675316052332/

Problemi su bili sa toplim startovima i grijanjem plinske boce zbog povrata plina s HP pumpe. Nakon svega ugrađen je klasični sistem za D.I. motore Romano direct a kasnije je auto prodan.

DA je ugadio još jednu pumpu u seriju bi li išta dobio? Koliko sam vidio trenutno takvo riješenje ima novi STAG 500 DIS.

Kod Icoma i Prinsa na benzinskoj strani je dodatna pumpa - da li ona služi za lakše prebacivanje plin - benzin ili ?

Vidim da je i BRC LDI ima, iako mi nije jasno zašto je u plinskoj boci.

Također, može li se grijanje plina u boci spriječiti ugradnjom hladnjaka na cijevi za povrat?

Zašto ovo sve pitam? Ne, ne mislim krenuti stopama ovog Rusa.

Dugo sam se premišljao da kod Mišića stavim Vialle u svoj TSi. Razlog zbog kojeg još nisam je što je u ZG, pa treba isplanirati otići i obaviti to.

Nakon puno čitanja raznoraznih iskustava ima puno protivnika i pobornika tekuće faze. O ovakvim praktičnim problemima sam tek nešto saznao na poljskom forumu.

Nakon svega, mislim da klasični sistem može sasvim dobro raditi svoj posao, bez obzira što troši nešto benzina.

Vialle će pričekati neki novi TSI u mom dvorištu.


Natrag na “Autoplin komponente-općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.