Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
PostPostano: 02 kol 2008 01:20
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Imam problem sa kojim se ganjam sa majstorima par meseci :cry:
Audi 80, Keihin karb, 66 kW, ima Lovato plin sa mikserom (tako je kupljen auto).
Na benzin auto radi besprekorno. Zimus je servisiran isparivac.

1. Auto tesko pali na plin i sa i bez sauha. Kad se upali, dok ne dodje do radne temperature sauh mora biti do kraja povucen. Da li bi se jutarnje paljenje resilo uklanjanjem miksera i busenjem karburatora? Da li je moguce busenje izvesti na ovom tipu karba ?

2. Majstori nasteluju ler gas na isparivacu kad je blago zagrejan (oko 50C) i do nekih 80C sve radi OK, obrtaji na leru oko 1000. Ali kad je vrucina i kad se vozi u rezimu kreni-stani na semaforima (~90C), ler opadne na 200-300 obrtaja, samo sto se ne ugasi.
Kad majstori na isparivacu malo okrenu onaj tockic po toj vrucini, ler gas se podigne na 1000. Ali kad ga ujutru upalim, i sa do kraja podignutim sauhom auto se gasi do nekih 70C temperature motora.
Da li ste se sretali sa ovakvim problemima, za koje mi se cini da su se javili posle servisiranja membrane ?

Hvala unapred na bilo kakvoj pomoci !


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 kol 2008 13:18
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1786
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Zeleni zub je napisao/la:
I

1. Auto tesko pali na plin i sa i bez sauha. Kad se upali, dok ne dodje do radne temperature sauh mora biti do kraja povucen. Da li bi se jutarnje paljenje resilo uklanjanjem miksera i busenjem karburatora? Da li je moguce busenje izvesti na ovom tipu karba ?


Da bi tvoj auto radio na plin, on mora imati mikser ili mora biti bušen karburator, treće varijante nema...da li je to 1.8 motor?

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 kol 2008 21:46
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Da, da 1.8 motor, oznaka motora 'NE'.

Znam da trece varijante nema, samo me zanima da li cu imati lakse jutarnje paljenje na plin ako se busi karburator. I da li je uopste moguce busiti ovaj Keihin karburator (posto nisam siguran da li je dvogrli i da li to nesto remeti)


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 kol 2008 21:18
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1786
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Tu ti treba mikser, jer on ima 2 leptira....

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 kol 2008 23:12
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Uh, znaci mora mikser :cry: , to nisam znao, hvala na informaciji;

A da li neko zna da li ono opadanje ler gasa po vrucini moze biti povezano sa losim kvalitetom membrane, tj. da li je neko imao takvo iskustvo ?


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 04 kol 2008 20:30
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1786
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Tvoj problem je 10% do miksera, 90% zbog loše smjese, ili 100% obje varijante zajedno... :wink:

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 05 kol 2008 00:28
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Moguce je i da je smesa...
Nekoliko zadnjih puta kad sam bio kod majstora video sam da je SAMO okretao tockic na isparivacu. Karburator nije dirao, pretpostavljam zato sto je na benzinu sve odlicno nastelovano (jutarnje paljenje na 'pola kljuca', rad pod sauhom, ler po vrucini i slicno).
Kad sam video sta on radi onda sam i sam nasao neki polozaj pri cemu tockic nikad nisam pomerio vise od pola kruga.
Namestio sam tockic u nazovimo 'polozaj 1' pri cemu je moguce auto upaliti ujutru, radi pod sauhom i do radne temperature je sve OK.
Kad znam da cu krenuti kroz gradsku guzvu, tockic okrenem u smeru kazaljke na satu za 1/4 kruga i ler se malo podigne i tako prodjem bez opadanja ler gasa po vrucini.
Kad ujutru upalim auto i sa skroz dignutim sauhom se gasi. Onda vratim tockic za tu 1/4 kruga u 'polozaj 1' i auto tako radi do sledece gradske guzve...

I tako celo leto, srecom zivim u malom gradu pa ne ulazim u guzve tako cesto :biggrin:

Uskoro cu opet kod majstora pa pokusavam da se naoruzam sa sto vise informacija za eventualnu diskusiju.

TNX svima !

PS
Nisam pomenuo da mi je potrosnja uvek ispod 10 litara plina, a na pravcu zna da izadje i ispod 8 kad se izracuna... ako ima veze


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 05 kol 2008 10:00
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1786
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Ručno štelanje smjese ti je uvijek samo približno...najsigurnije bi bilo kada bi ga spojio na ekotest, pa onda okretao točkiće... :wink:

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 05 kol 2008 11:26
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Jos jedan koristan savet... HVALA lepus !!!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 05 kol 2008 13:13
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1786
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
:laie:

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 09 kol 2008 01:03
  

Avatar
Autoplin junior
Autoplin junior

Pridružen/a: 02 ožu 2008 15:36
Postovi: 85
Automobil koji vozite: Audi 80 B3 + LPG, Golf III GTi + LPG
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto
Sam da se nadovežem na taj topic....Imam ja takav auto i prošao sam hrpu problema s plinom samo ja imam Tomasetto sistem. Isto sam imao velikih problema sa ler gasom jer je smjesa bila lošija (negdi je vukao zrak), ali serviser je otklonio kvar. Dosta servisera s kojima sam se savjetovao kažu da u 90% slučaja ima problema s plinom na dotičnom motoru sa karburatorom (a gdje je ugradnja najjednostavnija).

Ja svog palim bez čoka, dok motor upali povučem na 2-3 stupanj da zadrži ler gas i u vožnji otprilike gasim čok stupanj po stupanj otprilike 2 min od paljenja (ovisi o postignutoj temperaturi rada motora)

I još jedna stvar....taj tip motora jednostavno ne podlježe ni jednom pravilu....kad ga je serviser poštelao prema eko testu auto nije radio nikako (sam serviser se iznenadio i pomalo gubio živce).

_________________
Audi 80 B3 1.8 90ks + LPG, VW Golf III GTI + LPG


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 09 kol 2008 15:02
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Meni se ovaj problem javio zimus ili bese proletos nakon servisiranja isparivaca.
Naime auto sam kupio prosle godine i oba lera (benzin, plin) su bila stabilna. Onda sam zimus imao problem sa isparivacem, otprilike je pukla membrana i nikako nije mogao da zadrzi ler gas. Odmah sam cim se to desilo otisao kod majstora i on je konstatovao da nema vakuuma na onom crevu pa je odlucio da otvori isparivac, s obzirom da ne znam kad je prethodni vlasnik ugradio plin ili servisirao isparivac. Membrana je bila raspuknuta pa je onda ocistio onaj talog, i sta je jos potrebno i namestio nove membrane. E problem se posle toga javio, jedno vreme sam sumnjao u los kvalitet tih membrana, ali to ostaje kao bas zadnja solucija da odem i da skine te i stavi neke nove...


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 25 sij 2009 21:45
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 02 kol 2008 00:54
Postovi: 9
Lokacija: Paracin (Srb)
Automobil koji vozite: Audi 80 jaje, 1988, 1.8S, 66kW, karburator
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Evo posle nekoliko meseci problem sam resio, te je red da kazem i kako, moze nekom nekad da zatreba.

Dakle, nekako sam nalazio srednji polozaj onog ler srafa na isparivacu tako da je auto radio na plinu OK po par meseci, pa se onda to pomeri, pa onda opet nadjem polozaj, ali zimus sam imao neko slobodno vreme i odem kod majstora koji mi je reparirao isparivac i kazem da po svaku cenu MORA da skine isparivac i da ga prekontrolise inace ne izlazim iz radnje, nema vise stelovanja i bajalica (uz put sam poneo i pivo koje, znamo da blagotvorno deluje na nerve i neutralise cekanje :biggrin: )...

Skinuo je isparivac i otkrio da je ona opruga koja se nalazi ispod ler srafa i koja zapravo regulise ler izgubila elasticnost i bez obzira na okretanje tog srafa mehanizam ispod je nalazio neki polozaj i to je tako stajalo dok se ne rasteluje itd...

Namestio je drugu oprugu i da kucnem u drvo, vec par nedelja auto radi kao sat, ne mogu da ga prepoznam.
Kazaljka temperature se ne mrdne jos iz levog polozaja, a vec je ler gas i bez sauha stabilan kao pri punoj radnoj temperaturi...
Bio je fer, nije hteo nista da mi naplati jer se problem javio posle reparacije isparivaca, ali ja ga castio... Posle smo odradili poneto pivo i dokupili itd, ali to je vec off :drinks:


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 25 sij 2009 22:19
  

Autoplin senior
Autoplin senior

Pridružen/a: 06 ruj 2008 06:13
Postovi: 186
Automobil koji vozite: Fiat
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato LCS
mali-zeko je napisao/la:
I još jedna stvar....taj tip motora jednostavno ne podlježe ni jednom pravilu....kad ga je serviser poštelao prema eko testu auto nije radio nikako (sam serviser se iznenadio i pomalo gubio živce).


Svi motori sa karburatorom su takvi. Karburator se najbolje stela prema podtlaku na usisu i prema zvuku. Ako ces ga podesavati prema lambdi, neces postici puno. Cesto pravilno podesen (prema A/F omjeru) motor sa karburatorom ne radi nikako, a po zvuku podesen radi odlicno. Tajna je u omjeru - karburator treba 11.5:1 do 12.5:1 smjesu da bi radio idealno. U detalje necu ulaziti zasto, ali svaki stariji mehanicar koji je dosta radio sa karburatorima to zna.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 25 sij 2009 23:54
  

Avatar
Auto dijagnostičar
Auto dijagnostičar

Pridružen/a: 27 vel 2007 22:38
Postovi: 341
Lokacija: Zabok
Automobil koji vozite: P-505 2,0 plin: Bedini junior 450 tkm
Megane scenic 1,6 8v STAG 100 270 tkm
macak je napisao/la:
Svi motori sa karburatorom su takvi. Karburator se najbolje stela prema podtlaku na usisu i prema zvuku. Ako ces ga podesavati prema lambdi, neces postici puno. Cesto pravilno podesen (prema A/F omjeru) motor sa karburatorom ne radi nikako, a po zvuku podesen radi odlicno. Tajna je u omjeru - karburator treba 11.5:1 do 12.5:1 smjesu da bi radio idealno. U detalje necu ulaziti zasto, ali svaki stariji mehanicar koji je dosta radio sa karburatorima to zna.


Ako želite imati ispravan karburator iliti rasplinjač, on prvo mora biti ispravano repariran, što znači: očišćen, zamijenjene gumice i membrane, podešen nivo. Ovo se jedino može napraviti ako imate tvorničke podatke o rasplinjaču, jer jedino sa točnom visinom plovka i zazorima on može raditi ispravno.
Keihin na Audiju nije iznimka.
Jedino ispravno podešavanje rasplinjača je sa eko testerom, ostala podešavanja omogućavaju normalan rad, ali veću potrošnju goriva.
Podatak za HC na leru mora biti: do 160 ppm-a, L - faktor 0,98-1,00
Podatak za HC na 3000 rpm mora biti: ispod 100 ppm-a i L- faktor 0,99 - 1,02
Provjera obogaćenja: napraviti tri uzastopna, nagla dodavanja gasa HC ne smije preći 2400 ppm-a
Plin na rasplinjaču je posebno područje, ali osnovno je da se poštuje funkcija čoka i također, najtočnije se podešava sa ekotesterom kao i L-kontrol sistemi.

_________________
http://tidala.bloger.hr/


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: golfijanerZG i 2 gostiju.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos