Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
Offline
PostPostano: 13 sij 2010 10:18
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
Dakle radi se o Toyoti hilux 2.4, pluča su BRC AT90E. Problemi su od prvog dana kada sam ga kupio sa plinom spojenim kao na slici. Minimum mi varira malo je previsok, pa malo tako nizak da se auto ugasi.. (jedan "majstor" je rekao da se malo igram sa ventilom na dovodnoj cijevi ili da dignem minimum na klapni gasa???) drugi problem je da auto stvarno puno plina potroši i 4-5 L više nego benzina kojeg troši između 12-19L)
Prvo što sam napravio kad sam auto kupio je da sam stavio nove svječice, kablove, kapu, rotor..
onda sam se uputio u frigo adria po preporuci gdje sam rekao što me muči i da mi pogledaju dali je sve spojeno kako treba i vide u čemu je problem.. tamo su mi reparirali pluča i poštelali plin.. kasnije sam došao po auto sretan jer sam mislio da je mojim mukama kraj i na moje pitanje zašto je ova kompenzacija ovdje kakva je njena svrha i čemu služi dobio sam odgovor da nisu sigurni čemu služi, ali da mora biti tu. _eek_ e tu mi je več postalo sumnjivo kako oni nisu sigurni čemu služi... onda je jedan od njih rekao da bi možda mikser trebalo staviti prije mjerača protoka pa da bi onda bolje radio... i sjednem ja u auto kad auto neče upalit na plin što je prije palio iako nije radio kako treba. on mi kaže da to mora tako jer su ga drugačije poštelali pa da probam malo sa gasom ili ako neče da prebacim na benzin pa kad upali na plin... _eek_
Na putu za doma sam vidio da auto nikako ne ide preko 4trpm i na niskim se guši.... Kad sam došao doma bio sam ljut i počeo sam štelat ventil za dovod plina i onu famoznu kompenzaciju za koju nitko nezna čemu služi... nakon nekog vremena sam i uspio napravit da auto donekle normalno radi i pali na plin, ali je problem što nisam imao pojma što se točno događa kad ja otvaram ili zatvaram te ventile tako da je to sve onako po sluhu pa malo probam krug i tako...
tako sam se neko vrijeme vozio a onda sam rastavio auto za farbanje pa sam probleme sa plinom ostavio za kasnije, od toga je prošlo 6mj i auto je gotov i sad moram vratiti plin pa bi htio da ovaj puta bude sve kako treba. kako sam odavno izgubio povjerenje u razne "majstore" i "servise" ne samo oko plina nego i puno drugih stvari tako sam odlučio sam naučiti sve što trebam znati oko taga i sam si to složiti. vidio sam da na ovom forumu ima jako kvalitetnih i pametnih odgovora pa bi bio jako zahvalan kad bi meni netko pomogao...
ovo je shema kako je do sada meni bio spojen plin..
http://i173.photobucket.com/albums/w70/vwteo/PROBLEM.jpg
Malo sam istraživao i vidio da se kompenzacija koristi kod motora sa turbom gdje se kompenzacija spaja iza klapne gasa kako bi pozitivan tlak gurao membranu u plučima..
po tome ovaj "moj" sistem nema smisla jer je sada vakuum na jednoj i na drugoj strani membrane i ona se po tome nebi trebala micati jer nema razlike u tlaku... neka me netko pametniji ispravi ako nisam u pravu..
ovo je jedina slika što sam našao gdje je na identičnom motoru stavljen plin, na njemu je mikser očito negdje prije mjerača protoka, a od kompenzacije ni k..
http://i173.photobucket.com/albums/w70/vwteo/PRIMJER.jpg

Ja se ispričavam što sam bio ovako dug.. ali mislim da sam napisao sve što je trebalo pa ako netko zna rješenje mojih muka bio bi jako zahvalan da ga podjeli samnom...
hvala,
teo


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 13 sij 2010 12:15
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
...dobrodošao ovdje, gušt je (probati) pomoći čovijeku koji detaljno i kvalitetno opiše svoj problem. Dijagnoza je laka, ali izlječenje nije jednostavno. Evo u čemu se očituje problem. Membranu u isparivaču koja regulira količinu plina pomiče razlika tlakova ispred i iza mješača. Kada ispred mješača nema pomičnih prepreka (klapni mjerača protoka, k-jetronic, L-jetronic i sl.) Lako je ostvariti stabilne uvijete rada. Sa klapnama (mjerača protoka) cijeli sustav se ponaša poput rasplinjača koji nema preciznu kontrolu leptira "čoka". Kod automobila sa L-jetronicom (i sličnim) a upravo takvo (ili slično) ubrizgavanje benzina ima tvoj auto mješač se postavlja ispred klapne, tako da položaj spomenute klapne ne utječe na podtlak (razliku tlakova) u mješaču, tj.na količinu usisanog plina u odnosu na količinu zraka koju usisava motor.

Sada bi se netko mogao zapitati zašto plin nije ugrađen na način koji si prikazao na drugoj fotki. Tvoj automobil ima duuuuuuuuuuuugačko crijevo koje veže leptir gasa i mjerač protoka. Ako je mješač postavljen ispred mjerača protoka, tada je cijeli taj volumen ispunjen smjesom plina i zraka, pa u slučaju detonacije imaš puno izraženije posljedice. Uz to ovako dugačko crijevo sporija je reakcija motora na dodavanje gasa (na plin).

Trik sa kompenzacijom trebao bi umanjti probleme koje opisuješ, ali u praksi to ne radi baš savršeno.

Ovo ti je točna dijagnoza, a terapija zavisi od tvojih živaca i količine love koju možeš (želiš) potrošiti!


Razlika potrošnje ne bi smjela prelaziti +25%, a veća razlika vrlo lako može biti posljedica i gore spomenutih problema.


          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 13 sij 2010 12:47
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
hvala na brzom odgovoru, ali meni još uvijek nije jasno koja je funkcija kompenzacije u mom slučaju.. jer meni između mješača i te kompenzacije nema nikakve klapne tako da bi i tlak(odnosno podtlak) trebao biti jednak, a ako je sa jedne i sa druge strane membrane u plučima jednak podtlak ona se ne miče..ili?


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 13 sij 2010 13:47
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
...pojednostavljeno, ako se klapna mjerača protoka "popriječi" povečava podtlak (razliku tlaka) između zadnje strane mješača tj.tlaka u samoj usisnoj grani i tlaka u dovodnom crijevu (zračnom filteru). Tlak u zračnom filteru odgovara atmosferskom tlaku. Kompenzacija u tom slučaju regulira vanjski tlak...... provedena je do zadnje strane isparivača, tj. "reducira" atmosferski tlak. Zvuči komplicirano, ali nije kada se malo dublje uđe u materiju.

Kod turbaka ta kompenzacija "gura" membranu u isparivaču za porast tlaka punjenja, kako bi razlika tlaka mješača (diferencijalni tlak) "odgovarao" količini usisnanog zraka....

Moguća rješenja jesu:

1. igranje sa pozicijama i veličinom kompenzacijskog crijeva
2. pomicanje (otvarnje) klapne mjerača protoka (elektromagnetski ili vakuumski) u režimu rada motora na plin.
3. "balkansko"....... tj. trajno blokiranje klapne u otvorenom položaju, no onda nema vožnje na benzin.
4. premještanje mješača ispred klapne (kao na drugoj fotografiji), uz sve nuspojave takvog sistema. U tom slučaju bilo bi pametno ugraditi antidetonacijsku zaklopku tzv. spasitelj koji se motira na samo crijevo neposredno ispred leptira gasa. U tom slučaju treba računati na gubitak još kojeg "konjića"
5. ugradnje mješača varijabilne geometrije (BRC-blos) koji nije osjetljiv na igre sa klapnama
6. ugradnja novog plina sa plinskim elektroinjektorima


          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 13 sij 2010 14:22
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
Nažalos još uvijek ne vidim kakva je razlika u tlaku između cijevi koja ide na mješač i kompenzacije ako su obje spojene između klapne gasa i mjerača protoka...
evo još jedna shema kako je to kod mene i zašto me ta kompenzacija zbunjuje..
http://i173.photobucket.com/albums/w70/vwteo/SHEMA1.jpg

Što se rješenja tiče..
broj 5 i 6 ne ulaze u igru jer sam dosta potrošio bezveze na razne "servise i podešavanja", a i ne radim puno km sa tim autom pa mi nikakva veča investicija nije isplativa... jedino što mi preostaje je probat od postoječeg napravit što bolje moguče ili sve skinut i vozit na benzin, jer kao što sam rekao ne radim puno km..

pod brojem 4. imao sam ideju premjestiti mjerač protoka na lijevu stranu odmah iza klapne pa bi se time drastično smanjio nepotrebni volumen, i onda ispred mjerača staviti mješač.. Dali bi mi u tom slučaju bila potrebna kompenzacija i kamo bi se spajala?

hvala još jednom na odgovorima.. :drinks:


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 13 sij 2010 15:44
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Da na autu (gledano po tvojoj skici) nemaš klapnu mjerača protoka (tamno zeleno) sve bi bilo OK i bez kompenzacije (plavo). Otvor na zadnjoj strani isparivača bio bi slobodan (izložen atmosferskom tlaku). Kada motor radi troši (vrlo aproksimativno) 2000 litara zraka u minuti. To je sasvim solidna količina koja se ne uspije sva "provući" ispod klapne mjerača protoka. Radi smanjenja količine iza klapne je manji tlak od atmosferskog. Znači razlika tlakova (tlak u usisnoj grani umanjen tlak na ulazu u mješač) raste...... veća razlika tlakova jače odmiče membranu u isparivaču, ona preko vage pušta više plina tj. za toliko je bogatija smjesa!
Tu sada nastupa kompenzacija, jer isparivač više ne važe između tlaka u usisnoj grani i atmosferskog tlaka, već između ulaka u usisnoj grani i "umanjenog atmosferskog tlaka", tj. tlaka koji vlada u točci gdje je priključena kompenzacija.

Naravno sve ovo je teorija, a praksa pomalo zapinje.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 13 sij 2010 15:54
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Stvar bi odlično funkcionirala kada bi mjerač protoka bio tik uz leptir gasa, a mješač bio ispred mjerača protoka. No takav zahvat ti je gotovo neizvediv (za normalnu lovu) jer ti je mjerač protoka na neki način sastavni dio filtera zraka....

Moje mišljenje: točka 1 ili 4


          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 13 sij 2010 16:02
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
ok, ako sam dobro shvatio iza mjerača protoka se uvijek stvara nekakav podtlak (iako je klapna mjerača slobodna odnosno zatvara je nekakva opruga, a otvara protok zraka) baš zbog te opruge i onda je na mješaču podtlak uvijek malo veči nego što bi bio bez tog mjerača protoka i tu nastupa kompenzacija koja bi tu razliku trebala poništit(odnosno kompenzirati).. jesam li dobro shvatio? :drinks:

u tom slučaju bi rješenje moglo biti blokiranje mjerača protoka (trenutno nebitno na koji način) i eliminiranje kompenzacije?? to bi onda trebalo bolje raditi?
hvala


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 13 sij 2010 16:57
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
.......položio sa vrlodobrim!

Za probu možeš blokirati klapnu mjerača u otvorenom položaju. Vjerojatno (ali ne i apsolutno nužno) će biti potrebno podesiti LCS elektroniku. Skineš kompenzacijsko crijevo, zabrtviš otvor na cijevi usisne grane i to je to. Priličitito sam siguran da će ler biti OK, a potrošnja manja za 1-2 litre?


          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 13 sij 2010 18:57
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
odlično!
zanima me samo što je točno ta LCS elektronika?
drugo pitanje je dali na isparivaču gdje je spojena ta kompenzacija moram začepiti tu rupu(vjerojatno ne, ali bolje da pitam) ili staviti kakav "filter" (jer je ipak riječ o terencu koji je često u blatu i prašini)da ne ulazi svašta unutra ili bolje ništa ne stavit?

postaviti ču još par pitanja čisto da bi utvrdio gradivo.. :drinks:
ako pogledamo slijedeča dva rješenja nebi bilo nikakve razlike što se tiče "kvalitete" rada na plin i mogučnosti dobrog podešavanja??
1.blokiranje mjerača - u ovom slučaju ako poželim vozit na benzin moram odblokirat mjerač
2.da se mjerač protoka prebaci odmah iza klapne gasa pa prije mjerača stavi mješač - ovdje bi bez problema kombinirao plin-benzin vožnju

kod prvog rješenja me zanima dali mjerač protoka utječe na kut paljenja, to mogu jednostavno probat - spojim stroboskop i zakrečem mjerač pa vidim.. ako ne onda bi išao na ovo rješenje. naravno kod vožnje na benzin se odblokira.
puno hvala na konkretnim odgovorima! :drinks:


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 13 sij 2010 20:51
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
LCS = lambda control sistem = elektronika koja regulira smjesu (količinu) plina temeljem povratne informacije zaprimljene po lambda sondi, te još neke usputne funkcije. Ta elektronika upravlja radom step motora koji se nalazi na crijevu između isparivača i mješača. Taj step motor je poput onog mehaničkog ventila koji se nalazi na crijevu. Takvi sustavi (LCS elektronika) se kod BRC-a nazivaju "JUST". Ponekad instalateri uz step motor ugrade i dodatni mehanički ventil. Ja bih to nazvao "kruhom mimo pogače". Stariji tipovi BRC-ovog LCS-a imaju "nešto" veličine dječije šake (ulazi cca 4 žice) pričvrščeno na sam izlaz isparivača. Tada se radi o ventilu čiji rad podsjeća na blendu mehaničkog foto-aparata (kadar iz samog početka filmova o 007). Takav sustav se kod BRC-a naziva "BLITZ".

Postoji mogućnost da tvoj auto uopće nema LCS u slučaju ako auto nema katalizator ili ako je LCS instalater "zaboravio" ugraditi. Lagao bih kada bi rekao da auto ne može tako (dobro) raditi, ali takav plin na autu sa katalizatorom govori dosta o instalateru, kao i o vlasniku koji ga je tako dao ugraditi.

Step motor se vidi na tvojoj slici br. 2 (u kadru točno ispred isparivača)...... taj plin ima i spasitelj, također si ga zaokružio u crveno.... iznad gornjeg crijeva koje vodi u hladnjak. Tu je mješač ploča (cca 18 mm) između mjerača protoka i filtera zraka. Rekao bih da je na ovom autu složeno sve OK.

Mjerač protoka uvijek ide ispred leptira gasa (ne znam ni za jedan auto koji ima drugačije).

Priličito sam siguran da položaj mjerača protoka nema veze sa kutom paljenja.

Rupa na zadnjoj strani isparivača mora ostati potpuno slobodna,a malo prašine neće škoditi.


          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 14 sij 2010 08:32
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
naravno moj auto nema ništa slično LCS iako ima katalizator.. iz isparivača ide cijev na ventil za "ručno" podešavanje pa direktno na mješač..
i ja na autu imam taj spasitelj i trenutno je smješten odmah iza mjerača protoka, ali kako mi je mješač skroz kod klapne, od kad imam auto nikad mi se nije pojavila detonacija..

mislim da ču za početak na neki malo pametniji način blokirati mjerač, eliminirat kompenzaciju malo to poštelat(mislim da če biti puuno jednostavnije nego sa kompenzacijom)pa se probat malo vozit... ako budem zadovoljan ostaje tako..

a ni solucija premještanja mjerača mi nije neki problem jer se mjerač premješta sa cijelim kučištem filtera na mjesto akomulatora, a akomulator seli na drugu stranu.. ali u tom slučaju mi treba drugi(novi) mješač??


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 14 sij 2010 20:49
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
mješač koji trebaš otprilike izgleda ovako:


Privitak/ci:
L-Jetronic.jpg
L-Jetronic.jpg [ 20.48 KiB | Pogledano 5978 put/a. ]
          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 05 ožu 2010 22:16
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 13 sij 2010 08:35
Postovi: 22
Automobil koji vozite: toyota hilux
evo mene sa još nekoliko pitanja..

radovi na autu idu svojim tokom i polako mi na dnevni red dolazi plin.. sve je već postavljeno jedino je ostao isparivač.. e sad malo sam istraživao po internetu, ali mi je ostalo još par stvari za potvrdit jer kad nešto radim želim da mi bude savršeno jasno što je što i čemu što služi, a to mi još uvijek nije.. pa eto tu su dvije slike mog isparivača pa ako mi netko može za svaki broj napisati čemu služi.. :drinks:
http://i173.photobucket.com/albums/w70/vwteo/BRC1.jpg
http://i173.photobucket.com/albums/w70/vwteo/BRC2.jpg

Te ako može kratke upute kako poštelati sve skupa...
samo kratka napomena, crijevo kompenzacije sam eliminirao i mjerač protoka je otvoren kad se plin "aktivira" , znači imam na crijevu sa isparivača na mješač jedan ventil i "vide" na isparivaču, nema nikakve lamda sonde, LCS-a ni sličnih hi-tech stvari.. :biggrin: ako što znači imam i na klapni gasa vidu kojom se regulira minimum - ili da ona ostane kako je kako bi na benzinu auto radio podjednako..


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 06 ožu 2010 00:45
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Ovako: vijak br. 1 ne diraš uopće, vijak br. 4 služi za ispuštanje taloga iz isparivača. Vijak br. 2 služi za podešavanje "vage", a vijak br. 3 je za regulaciju minimuma (lera).

Kako se podešava (BRC) isparivač?......... stegneš vijak br. 3 do kraja (rukom), skineš crijevo koje vodi iz isparivača do mješača sa mješača i taj kraj uroniš u čašu vode. Na plus od elektroventila spojiš direktni plus sa akumulatora, a pritom ne odspajaš ostatak instalacije. Na taj način pod naponom (+12V) su svi plinski elektroventili (na samom isparivaču, prije isparivača, na spremniku). U tom trenutku čuje se jasan "klik", tj. svi plinski elektroventili su otvoreni. Uzmeš imbus koji ulazi u vijak br. 2 i pritegneš ga malo. Potom taj isti imbus otpuštaš do trenutka kada iz crijeva uronjenog u čašu izađe prvi mjehur. U tom trenutku vaga je podešena. Ako svakih par sekundi izađe mjehur to je najbolji položaj vijka br. 2. Što se tiče isparivača sve što treba podesiti na njemu je vijak br. 2

Sada trebaš podesiti smjesu na vijku koji se nalazi na crijevu koje se nalazi između isparivača i mješača. Taj vijak treba biti toliko otvoren da auto ide skoro isto kao na benzin. Ova metoda je "od-oka" i bolja opcija je analizator ispušnih plinova. U varijatni "od-oka" bolje je za pola kruga više odvinuti spomenuti vjak iz razloga što je siromašna smjesa puno štetnija od malo bogatije.

Vijak br. 3 služi za korekciju smjese pri radu na leru. Njime puštaš određenu dodatnu količinu plina u motor mimo količine koju regulira glavna membrana. Njega otvoriš za cca 1 krug pa potom "tražiš" položaj u kojem je broj okretaja i način rada na leru OK.


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: / i 3 gostiju.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos