Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

jpetar75
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 07 ruj 2011 11:26
Automobil koji vozite: Audi 80 quattro 1988 g.
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Srbija, Nis

Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la jpetar75 » 07 ruj 2011 11:28

Pozz drugari,
Imam veliku muku s mojm ljubimcem. Naime, posle servisa (zamenjeni su: ulje, zupcasi, klinasti, filteri za vazduh i ulje, kapa, ruka i svecice), auto na benzin "ujeda" kako ide, s tim da sam mu sipao i 3/4 rezervoara + aditiv za ciscenje , ali na plin zeza, ne vuce uopste, na 2000 obrtaja lagane voznje pomalo secka, gusi se, kao da vucem neki teret, hoce i da se ugasi. Prilikom starta moram preko 2000 obrtaja da ga gazim da se ne bi ugasio.
Kada prikocim (na semaforu npr.) i zelim da nastavim voznju u drugu brzinu, isti krece da se gasi pa moram preko 2000 obrtaja da gazim

Uradio sam i generalno sredjivanje na plinskom uredjaju (zamenio el.ventil, membrane i filter) u pitanju je lovato uredjaj.
Lepo pali i super radi na ler, samo voznja je i dalje ocajna.

Nigde ne vuce vazduh, majstor za plin je na uredaju pokusavao da ga nasteluje, ali kaze da ne moze da mu poveca dotok plina ( to je valjda onaj ventil na crevu) i salje me kod mehanicara. Mehanicar kaze da je sve u redu sto se tice mehanike jer na benzin radi extra. I tako me vrte u krug.

Molim vas spasi te me, osecam da ce srcka da me strefi!!!

virion
Autoplin Master
Postovi: 389
Pridružen/a: 04 svi 2009 11:50
Automobil koji vozite: Renault 5 Campus, LPG
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato/BRC na karburatoru
Lokacija: Zagreb-Rijeka
Kontakt:

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la virion » 07 ruj 2011 11:42

Ajde, za pocetak, pogledaj pravila ponasanja na forumu i predstavi se gdje je to predvidjeno.
Zivot je lijep. Valjda...

jpetar75
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 07 ruj 2011 11:26
Automobil koji vozite: Audi 80 quattro 1988 g.
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Srbija, Nis

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la jpetar75 » 07 ruj 2011 11:52

Sredjeno druze, i izvini, bas me je uhvatila frka zbog mog problema (traje vec 30 dana), dodje mi plakati :(

Avatar
kerting
Autoplin ekspert
Postovi: 780
Pridružen/a: 06 tra 2007 20:54
Automobil koji vozite: ford focus 1.6 16v 99g.
fiat doblo kargo 01g. 1.9 naftara
Marka i vrsta plinske instalacije: focus-lovato smart
Lokacija: Makedonija Kr. Palanka

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la kerting » 07 ruj 2011 13:38

Ako si sarnuo odakle si mogli bi da te uputimo majstoru koji bi mogao da resi problem. Posto si bio kod nekog "majstora", i on nije otstarnio problem, ondak resenje je drugi majstor. Nesto nije odradjeno kako treba i zato tako se ponasa auto. Mislim da cemo dugo vreme resavati kvar ovako online, a kako vidim ti si pri kraju zivaca :).
pomazem onima koji nista ne rade

jpetar75
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 07 ruj 2011 11:26
Automobil koji vozite: Audi 80 quattro 1988 g.
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Srbija, Nis

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la jpetar75 » 07 ruj 2011 14:20

He he he, sredjeno je i to, nov sam na forumima, do sada sam samo citao postove, ali sad vidim koliko je forum mocna stvar
A nisam nervozan, to sam bio pre 15-tak dana, sad sam na samrti :(

Avatar
lepus
Site Admin
Postovi: 1805
Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Kontakt:

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la lepus » 07 ruj 2011 23:39

1.Da li si imao detonacija?
2.Kako je majstor ustanovio ispravnost K-glave?
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....

jpetar75
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 07 ruj 2011 11:26
Automobil koji vozite: Audi 80 quattro 1988 g.
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Srbija, Nis

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la jpetar75 » 08 ruj 2011 01:32

Nisam imao detonacije, a K-glavu je podesavao majstor koji je bio na obuce za vag automobile u Nemackoj (naravno na obuci je bio kad je bio mlad) + posedje uredjaje i neke velike masine za dijagnostiku starijih automobila (sa sondom ili crevom u auspuhu)

Avatar
gogo
Dežurni serviser
Postovi: 1039
Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo Omegas
Lokacija: Beli Manastir
Kontakt:

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la gogo » 08 ruj 2011 07:16

Kad je ugrađen plin?
Da li je taj auto prije išao dobro na plin?
Koliko ima crijeva koje vode od isparivača do usisa?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 1970
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la hgzg » 08 ruj 2011 21:08

........evo posta za mene roflmao roflmao roflmao roflmao roflmao


.......koji je motor u autu (1.8, 1.9, 2.0, 2.3)??, četiri ili pet cilindara -koja je slovna oznaka motora? ima li auto (ispravne) katalizator i lambda sondu?

Postavi na forum par slika sadržaja pod haubom i ako ti "šrafinciger" nije stran, sva je prilika da ćemo rješiti problem on-line!

jpetar75
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 07 ruj 2011 11:26
Automobil koji vozite: Audi 80 quattro 1988 g.
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Srbija, Nis

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la jpetar75 » 09 ruj 2011 18:07

Evo mene, nisam imao vremena da se javim zbog posla (radio sam 25h dnevno), pa vam se izvinjavam.
Slike cu najverovatnije postaviti sutra, a sto se tice auta, u pitanju je Audi 80 QUATTRO, 1988 god., 82kw, 4 cilindra, 1781 cm3, DZ je oznaka motora, K-glava je mehanicka (crna, a ne bela), Katalizator ima, i mislim da je ispravan jer na benzin ide vise nego extra, a Lambda sondu mislim da nema, ali nisam siguran. Lovato isparivac (vakum, sa crevom. a ne onaj sa el. ventilom na sredini).

Od rasprsivaca do grane idu 2 creva, jedno sa onim ventilom za povecanje plina, a drugo od sredine rasprsivaca pa do grane, to drugo crevo nema nikakav ventil.

Da napomenem da mi je pre zamene kaisa, filtera auto extra isao na plin (potrosnja 10-12 u gradu i oko 8.5 na otvorenom) palio je i na -25 ujutru iz prve :(

Avatar
kerting
Autoplin ekspert
Postovi: 780
Pridružen/a: 06 tra 2007 20:54
Automobil koji vozite: ford focus 1.6 16v 99g.
fiat doblo kargo 01g. 1.9 naftara
Marka i vrsta plinske instalacije: focus-lovato smart
Lokacija: Makedonija Kr. Palanka

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la kerting » 09 ruj 2011 22:32

To drugo crevo sto nema ventil na njega je mnogo bitno gde ide. Aparat u ruke i slike na forum - neznam u NIs koga da preporucim :).
pomazem onima koji nista ne rade

jpetar75
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 07 ruj 2011 11:26
Automobil koji vozite: Audi 80 quattro 1988 g.
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Srbija, Nis

Re: Audi 80 quattro 1988 g. K-glava - Ne vuce na plin

PostPostao/la jpetar75 » 29 stu 2011 21:09

Pozz drugari, izvinjavam se sto se nisam javljao i sto nisam postavio slike. Bio sam na privremenom radu u Italiji (moleraj i knauf), vratio sam se pre par dana i sad imam malo vise para da ulozim u mog ljubimca. Dok nisam bio brat je vozio auto kod nekog njegovog majstora za plin koji je ustanovio da je membrana rasprsivacu "mrtva" (a remont sam bio radio skoro), ali mu se pojavio novi problem.... LER gas kad je hladan. Tek posle predjenih priblizno 10km pocinje da radi normalno. Super ide, vuce kao lud, ne trosi mnogo. Na benzin (posle aditiva) je sad jos bolji, pali i ujutru kad je minus iz prve.....
Znaci please ako neko moze da mi pomgne ovo s lerom, znaci samo kad je hladan zeza, kasnije kad se zagreje extra radi....!!!
p.s. Sutra ubacujem slike "ispod haube" :)


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.