Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
PostPostano: 30 ruj 2011 22:07
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Gospodo veliki znalci, obraćam se vama jer su danas u servisima uglavnom upošljeni priučeni ljudski roboti koji ne znaju ništa drugo osim da ugrade plinski set i ograde se garancijama na isti.
U svoj W126 300SE (autom. menjač) sam pre nepunih godinu dana ugradio LOVATO , i nisam imao nikakvih problema do pre 2-3 meseca. Auto je odlično radio na plinu, kao i na benzinu. Međutim, prilikom naglog kočenja ili zaustavljanja auto se na plinu ugasi, a da ne pričam o oštrim planinskim zavojima u sred kojih se onesposobi i servo upravljač :eek: od čega mi se odseku noge . Dakle prilikom smanjivanja brzine obrtaji spadnu ispod 500rpm i auto zatrokira i ugasi se Obratio sam se servisu "Radić" I.Sarajevo, kod kojih sam i ugradio plinski set, i gde isti tvrde da je sam problem do motora auta, odnosno da je ler motorić prljav i on gasi na plinu auto. Ja sam demontirao ler motorić, "očistio" ga, skinuo klapnu sa usisne grane ispod K glave te i nju "ispolirao", al problem i dalje isti. Dakle na auto je sve tip top ispravno, na benzinu sve odlično funkcioniše, postavljeni novi Beru kablovi (160EUR), Beru razvodna kapa (80EUR), nove NGK svećice, vazdišni filter... promenjen filterčić na plinskom isparivaču. Gore spomenuti servis kod kojih imam još jedan servis na 15.oookm što je uslov garancije se zatvorio i sad sam prepušten drugima. Nije problem novac, već nemaštoviti majstori koji nagađaju šta je u pitanju i šteluju mi plinsku smesu prema svom nahođenju i sad mi auto nikako ne vuče i trokira. Ja se dosta razumem u mehaniku ovih mercedesovih agregata (M103,M117), al se nikad nisam upuštao u plinski sistem, mada mislim da bih i to mogao da savladam.

Imali neko neku ideju šta bi mogao da bude problem svega ovoga?!

_________________
...tatatatira!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 01 lis 2011 08:29
  

Avatar
Dežurni serviser
Dežurni serviser

Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Postovi: 990
Lokacija: Beli Manastir
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo,
direktno ubrizgavanje
Da li ti se gasi na leru dok auto stoji na mjestu ili samo u vožnji?

_________________
http://www.facebook.com/majstor.gogo


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 01 lis 2011 14:04
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Ne u leru je ok, gasi se samo u vožnji, odnosno prilikom zaustavljanja ili naglog smanjivanja tempa brzine. Par puta sam ga u toku vožnje izbacio i iz D u N, i automatski se ugasio :biggrin: Auto se ponaša kao da u tom trenutku nestane ili oslabi dovod plina.

_________________
...tatatatira!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 01 lis 2011 16:34
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1649
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
....mislim da je odgovor školski lak........

Napravi slijedeći test: na nekom komadu slobodne i široke ceste sa mjenjačem u D "zajuri se" 50-60 km/h, makni nogu sa gasa i mjenjač stavi u N ........ motor će se vjerojatno zaustaviti nakon par sekundi!

sada napravi istu stvar, ali vožnom unatrag (pazi auto kada juriš u rikverc nije stabilan/vozan).... kada postigneš 50-60 km/h stavi mjenjač u N ...... sada se motor vjerojatno neće zaustaviti

Ako su prethodna dva reda točna, problem je u otvoru kroz koji zrak ulazi u zračni filter. Strujanje zraka u vožnji poremeti razlike tlakova u isparivaču i motor se zaustavi radi presiromašne smjese. Otvor za usisavanje zraka treba okrenuti/premjestiti (ne smanjiti) tako da "gleda" 100% u zadnji dio auta. Mislim da je original usis sprijeda polubočno između hladnjaka vode i lijevog fara.

Moraš naći nego drugo crijevo (možda može i postojeće) i položiti ga otprilike kao ovo zeleno na slici, da bi zrak ulazio straga (kao plava strelica).


Privitak/ci:
MB.jpg
MB.jpg [ 170.49 KiB | Pogledano 2911 put/a. ]
          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 01 lis 2011 19:11
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Sve sam ja ovo što si naveo prvo uradio i istestirao. Automatski ga ugasi sa 60-70km/h, a u rikverc mogu maksimum 40km/h i sve je ok. Korigovao sam usis srenuvši (aluminijumsko crevo od kuhinjskog aspiratora vazduha) crevo u U obliku prema ABS automatu, a nakon nekog vremena sve to poskidao i bend trakom smanjio usis na samom kućištu filtera, a otvor f10 pored levog fara zatvorio dečim lopticom crvene boje :kos:
Malo pre sam ponovo malo čačkao po isparivaču. Malo dotegnem plastični šraf (membrana), pa popustim na onoj račvi i ponovo obrnutim redosledom. Posle svake akcije dodam gas, ubacim ga iz N u D i obrtaji sa 700 (u leru) opadnu ispod 500 pa se posle sekunde vrate ponovo na 500. Tako se ponaša i u R pa se čak motor usled svega toga i ugasi :said: . Sve sam to radio dok motor nije ostao miran na tih nekih 500rpm (u D ili R), al auto nije više agresivan na LPGu kao što je do nedavno bio.

Ljudi, prepušten sam sam sebi pa se ovim putem Vama (poznavaocima) obraćam u nadi da ću uz vašu pomoć rešiti problem i savladati još jedno gradivo :pionirsmoke:

Trenutni izgled usisa na kućištu filtera:


Privitak/ci:
306969_263219700375370_100000620267633_893967_2015577457_n.jpg
306969_263219700375370_100000620267633_893967_2015577457_n.jpg [ 98.42 KiB | Pogledano 2903 put/a. ]

_________________
...tatatatira!
          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 01 lis 2011 21:33
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1649
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
....traka na usisu = nešto ne valja, ali i bez obzira na loptu koja "čepi" rupu na veznom limu, ovaj usis gleda u smjeru kretanja automobila i podložan je "propuhu" tjekom vožnje, tj. gašenje motora gotovo je sigurno uzrokovano time. Plin iz isparivača ide u Y-komad (račvu) na kojoj je vijak za podešavanje smjese, ovaj opis (uz ljepljivu traku) "miriše" na loš/neodgovarajući (jeftin) mješač. Kakav mješač (flanđu) imaš?....... ima li auto katalizator i lambda sondu? ako ima, trebao bi imati plin sa LCS-om, znači step motor umjesto "šarafa", opet štednja na krivom mjestu. Kako je orjentiran isparivač, stoji li glavna membrana paralelno ili okomito na smjer vožnje?

Imam prijatelja koji vozi W124-300E (zapravo se radi o istom motoru). I kada je stavljao plin (htio je uštediti) kupio je neko jeftino-plastično smeće od mješača (cca 30 eura)....... i sa autom je stalno bilo problema, da bi auto "radio" trebalo je usis ljepiti trakom, trpati spužve u usis i slično.... Ponavljam i iza svojih rječi stojim 101%: ako je mješač napravljen za određeni tip motora tada nikakve ljepljive trake i ostala prigušenja u usisu nisu potrebna. Smjer u koji je okrenut usis zraka druga je priča, mada se i taj problem može rješiti ugradnjom kompenzacijskog crijeva (ako isparivač sa zadnje strane ima navoj M14x1).

Na kraju me je prijatelj poslušao i kupio BRC-ov aluminijski mješač (cca 140 eura) i od onda auto radi kako treba. Imaš li mješač različite izvedbe od ovog na slici, ozbiljno razmisli o zamjeni.

http://www.brc.it/getcontent.aspx?t=1&nid=200&lang=en

odabareš: Mixers Cataogue i na strani 36 pogledaj sliku od: LPG 12 MX00100003, lijevi red, treći brojano sa gornje strane.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 01 lis 2011 23:16
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Isparivač LOVATO Super 140kW, kao i sve ostalo. Nisam ništa štedeo, platio sam koliko su i tražili punih 450EURa sa atestom i garancijom. Tražio sam LOVATO Super major od 170kW, al ga nigde nije bilo. On je tada koštao oko 160EURa.
Ja već ujutru mogu da mu vratim usis kakav si bio opisao i da mu poskidam ove "trakice", al bitno je da znam na koji način da naštelujem plin!!! Opet kažem, auto je sa ovim sistemom pre 2 meseca leteo kao raketa i nije imao nikakvih problema. Nedavno sam pukao jedan odron na putu i spljošio dovodno crevo, to sam tek kasnije provalio kad se na istom mestu nakupilo grafita i prljavštine od plina i začepilo dovod. Odvio sam holendere na boci i isparivaču, produvao sa kompresorom dovodno crevo i sve namontirao nazad. Posle par dana u servisu su mi zamenili crevo drugim i "našelovali plin" :biggrin:

_________________
...tatatatira!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 lis 2011 08:09
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1649
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
...osnovno je pitanje ima li auto katalizator i sondu ili ne. Ako ima sondu, trebao bi ići plin sa lambda kontrolom. Kada bih rekao da auto sa katom ne može dobro raditi i "na šaraf", lagao bih........ no katalizator neće biti dugog vijeka, ima još..........

Druga važna stvar je 101% postotno brtvljenje usisnog sutava, koliko poznajem tvoj auto mogući problem je na malom gumenom koljenu koje veže ISC (motorić lera) sa usisnom granom, kao i sa gumom koja veže k-jetronic sa granom. Pitanje je i kako su izvedeni (zabrtvljeni) ulazi plina kroz kućište filtera zraka.

Kako se podešava plin: na isparivaču imaš dva vijeka koji se podešavaju: jedan vijak regulira tvrdoću opruge na koju se oslanja membrana. U biti taj vijak se ne dira, podesi se kada se stavi nova membrana. Drugi vijak propušta određenu količinu plina mimo regulacije membrana-vaga, i služi za precizno podešavanje praznog hoda. Na autima sa LCS-om taj vijak se podešava tako da auto dok radi na plin step motor bude otvoren 60-80 koraka (255 je maksimum)....

Opisao sam to malo opširnije na forumu za BRC, čovijek kojem mehanika nije strana lako će naći poveznicu sa bilo kojim isparivačem:

viewtopic.php?f=2&t=2198&hilit=pode%C5%A1avanje+brc+ispariva%C4%8Da

Vijak na crijevu koje veže isparivač i mješač služi za podešavanje smjese za rad pod opterećenjem. I na autima bez katalitatora najbolje je podešavanje analizatorom ispušnih plinova, a "balkanci" se zadovoljavaju i podešavanjem da auto ubrzava 5 do 10% lošiije nego na benzin.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 lis 2011 09:34
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Izvini, propustio sam da ti odgovorim za kat. Naravno, ima katalizator i lambda sonda je nova. Već sam napisao u prethodnim postovima da sam čistio ler motorić, i usput pretresao sve gumene spojeve (crevo sa K glave na ler motorić, gumu ispod k glave, vakum creva...)

_________________
...tatatatira!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 lis 2011 09:49
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1649
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
....a ima li plin lambda kontrolu (step motor)?


.....znaš li kako radi isparivač/što ima u njemu?

Isparivač ima dvije membrane, mala služi kao regulator izlaznog pritiska (slično kao na LPG bocama za kućanstvo). Izlazni pritisci klasičnog isparivača se kreću oko 0,1 bar. Veća membrana je važnija za našu priču, proteže se cijelom površinom isparivača. Njezin zadnji dio izložen je atmosferskom tlaku (ima otvor na stražnjoj strani kućišta). Kod turbo motora i LPG sustava koji koriste kompenzaciju na taj otvor (ako isparivač ima navoj M14x1) stavlja se lulica, pa na nju crijevo kompenzacija......... no to u W126-300E nije bitno. Prednja strana membrane vezana je za podtlak u usisnoj grani (istim onim crijevom kroz koje plin ulazi u mješač). Za vrijednost razlike podtlaka u usisnoj grani u odnosu na atmosferski tlak membrana se ogiba u stranu. Pomakom membrane otvara se tzv. "vaga" koja pušta plin u motor. Obzirom da su te razlike tlakova vrlo male, važno je da kompletan usisni sustav 100% zabrtvljen. Ono malo "propuha" pri vožni 40-50 km/h dovoljno je da se poremeti razlika tlaka i membrana propusti pogrešnu količinu plina. Važno je da spoj mješača i k-glave (u zračnom filteru) brtvi 100%.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 04 lis 2011 00:40
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Nemam step motorić, al to je prva stvar na koju sam obratio pažnju prilikom ugradnje gde su gospoda negirala da je na mom sistemu potreban.
Hvala ti na ovih par kvalitetnih odgovora!!!
Volim kad mi se ovako detaljno sve objasni :drinks:
Danas sam uspeo nekako da naštelujem plin na isparivaču odvijajući plastični vijak i na svakim pomak dodam gas dok se rad motora nije stabilizovao. Palo mi je na pamet da još proverim poziciju poluga gasa koja pritiskaju EGR prekidač koji takođe ima ulogu pri promeni obrtaja motora, naročito na LPGu (da bar pokušam)


Privitak/ci:
m103_ll-schalter.jpg
m103_ll-schalter.jpg [ 266.31 KiB | Pogledano 2857 put/a. ]

_________________
...tatatatira!
          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 04 lis 2011 11:31
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1649
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
....EGR = Exhaust gas recirculation = recirkuliranje ispušnih plinova (kod djelomičnog opterećenja motora) ........ ono zaokruženo nije EGR (barem tako mislim)

Zaokružen je TPS = throttle position sensor ili throttle position switch = prekidač ili potenciometar po kojem motor "zna" u kojem je položaju leptir gasa. Kod k-jetronica ISC (idle speed control = "motorić ler gasa") nije stalno u funkciji, već samo kada se ne drži pedala gasa....... možda zeza taj mikroprekidač ili je netko je....... po njemu (kemijao ler na plinu) pa...

...premda mislim da je problem u onom što sam napisao u prvom postu......


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 04 lis 2011 15:36
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Verovatno da sam pogrešno napisao naziv mikro prekidača
Na klapni ispod K glave stoji senzor sa tri pina, srednji je zajednički a preostala dva su pozicija za otvoreno i za zatvoreno. Čim se klapna zatvori, pokrene se se ler motorić. Sve je već ispitano i sve obavlja svoju funkciju. Kada se polugica gasa popusti, odnosno smanji brzina kretanja vozila u trenutku zaustavljanja ili puštanja gasa, polugica se nasloni na prekidač sa slike i ugasi se motor (naravno samo na plinu)

_________________
...tatatatira!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 04 lis 2011 15:40
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1649
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
...ako je prekidač ohmski (električno) OK, prvoosumljičeni je "propuh".......


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 04 lis 2011 22:09
  

Avatar
Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 19 lis 2010 16:09
Postovi: 12
Automobil koji vozite: W126 300SE i JEEP Cherokee 4.0L
Propuh rešen, prekidač sutra ;)

_________________
...tatatatira!


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos