Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
PostPostano: 17 ruj 2013 12:31
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Auto je Mitsubishi Galant 1996. 2,0 101kw automatic. Kupio sam auto prije cca 3 tjedna. Plin je ugrađen prije cca 1,5 godinu u Zepelinu. Isparivač Tomasetto, injektori Valtek, ECU Stag 300-4. Dobro radi na plin, ništa ne cuka, ali....Svijetli check lampica. Čim prebaci na plin lampica se pali. Ponekad se rijetko u vožnji ugasi, ali čim stanem na semaforu odmah se pali. Kada se prebaci na benzin lampica se gasi. Nekad odmah a nekad nakon par minuta. I auto ide sporije na plin, a mislim da bi trebao ići isto. Barem su moji prošli auti tako se ponašali. Bio je na dijagnostici kod jednog plinaša (nema dijagnostiku za Stag) i benzinski komp. tj. komp od motora je izbacio grešku ventila za ubrizgavanje tj. dizne. Potrošnja plina mi je cca 12 - 12,5 l/100km ali vozim se razumno. Ima li tko sličnih iskustava ili je to nešto što je poznato. Čitam da Valtekovi injektori nisu nešto. Uglavnom čekam Vaše odgovore. Hvala!!


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 12:45
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 15 ruj 2013 18:08
Postovi: 8
Automobil koji vozite: Daewoo NExia 1.5 16V 90KS 1998 god.
Plincki racunar izmedju ostalog ima i ulogu simulacije rada benz. dizni, bas da ne bi izbacivao ovu gresku, moze biti nesto oko toga. Mozda probati sa prestelavanjem parametara u plinskom kompjuteru pa videti stanje...


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 12:47
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
...još da nadodam ...za taj auto Valtek je OK, jedino što treba svakih 30-50 tkm izmjeniti klipiće i gumice u injektorima. To nije skupo, ali se ne može napraviti po "uradi-sam" metodi (bez komparatora). U slučaju ako se "zaboravi" reparirati injektore i nastavi voziti tako (uz metalno kuckanje), trebati će drugi/novi injektori
.

PS tvoj majstor za plin i nije "od formata", program za stag nudi se free na web stranici........ a kabel nabavi za kikiriki.....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 13:02
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Možda sam se krivo izrazio. Nisam ja ni mislio ništa raditi po sistemu "uradi-sam" jer se u to ne razumijem. Mislio sam ako ima neka preporuka za plinaša koji radi sustav koji je ugrađen u moje vozilo da odem kod njega, može i u inbox. Uglavnom po plinašu sve radi ok i greška je vjerojatno u komunikaciji između plinskog i benzinskog kompa. Čudno je to što on ne zna gdje da traži i šalje me mehaničaru. Zato i jesam ovdje. Inače prije par godina taj isti mi je ugradio Landi Renzo u Protona 1,8 i nikad problema nikakvih. Nego da se vratimo na temu, Plinaš kaže da oni konektori koji spajaju plinske dize s nečim, valjda s kompom, su kemijani i pripasani da uđu jedan u drugi. Problem je po njemu što auto radi na plin i kada se ti konektori okrenu kontra a što kaže da ne bi smjelo. Kada se konektori okrenu naopačke tj. kontra nego su spojeni sada kako sam došao kod njega i kako se vozim onda check lampica više ne svijetli ali počne plinski senzor pištati ako okretaji padnu ispod ne znam koliko okretaja (zaboravio sam). To sam zaboravio napisati. Eh sad, ako je normalno da su konektori okrenuti kontra, onda očito plinski sustav javlja neku grešku. Ali ne znam koju. Možda kod ugradnje nisu znali riješiti taj problem pa su okrenuli konektore kontra da ne pišti a lampica neka svijetli. Kao to je normalno kad je auto na plin roflmao


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 14:37
  

Avatar
Autoplin Master
Autoplin Master

Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Postovi: 584
Lokacija: VŽ-KR-ZG
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (90 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Ako dobro vidim, nisi napisao najbitnije u cijeloj priči-od kud si?

Po tome ti se može preporučiti najbliži serviser


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 16:26
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Sorry. Iz Sesveta sam.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 18:54
  

Avatar
Autoplin junior
Autoplin junior

Pridružen/a: 17 lip 2013 11:37
Postovi: 73
Automobil koji vozite: volvi s40
NAjbolje bi bilo da ti to lijepo nama poslikad te konektore pa da vidimo sta i kako.
A neko moje razmisljanje to vozilo bi trebalo samo postelovati na plin tj.ustimati smjesu plina da bi ti se ugasila check lampica.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 19:39
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Ja se isto nadam da je to rješenje.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 17 ruj 2013 21:14
  

Avatar
Autoplin Master
Autoplin Master

Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Postovi: 584
Lokacija: VŽ-KR-ZG
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (90 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Tidala servis ti nije daleko, onda Eko gas u ZG, pa i sam Cepelin


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 21 ruj 2013 15:22
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 22 srp 2013 15:54
Postovi: 19
Lokacija: zagreb
Automobil koji vozite: Audi 100 2.3E 98 kW,1992. g. automatik, 530 000 km, na plin oko 160 000 km
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato lcs, sa LOV-ECO kompjuterom
Bit će šetanja , već se može naslutiti... i već sebe prepoznajem u ovom slučaju.
Utjeha neka ti bude :
1) da ti Zabok nije daleko
2) da si auto kupio razmjerno povoljno [pratio dam ga u oglasu ako je to taj]
3) da si na vrijeme počeo rješavati problem (jer kasniej rješavanje samo poskupljuje zahvat,a da ne kažem koliko (tvojih) živaca i misli odlazi nepotrebno na to...)

Ni ja nisam NAŽALOST sam svoj majstor, a da se uvjeriš u neznanje onih koji jesu MAJSTORI dovoljno je da ih obiđeš (posjetiš).
Mnogo sreće....i samo nemoj kad riješiš problem podviti rep, jer ćeš time najviše zakinuti one koji se uče svom poslu (isključivo) pomoću ovog foruma, a nešto manje nas koji ili pratimo ili ti dajemo smjernice u rješenju tvog problema.

_________________
Glupa pitanja ne postoje...valjda


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 22 ruj 2013 20:58
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Malo sam bolje počeo pratiti što, kako i zašto. Bio sam i na autocesti, još u mjesec dana koliko je auto kod mene nisam bio. Ono što ja primječujem je sljedeće. Auto slabije vuče na plin ali nije to sada neka razlika da bi se zbog toga ubijao u pojam, ali jednostavno se osjeti da na benzin diše punim plučima i tiši je. Vozio sam ga na plin i brzinom cca 150 km/h. Ništa ne cuka, lijepo ide sve ok. Ono što primječujem je da mi auto radi na možda preniskom broju okretaja kad je na leru a to je odokativno cca 650-700 o/min. Kada se vozim na benzin i prebacim na plin u vožnji, check lampica se ne pali uopće, barem nije skoro 50km autoceste koliko sam pratio. Upalila se jedino kada sam stao na semaforu a okretaji su pali na koliko sam napisao. Budući da auto zaista dobro radi na plin, potrošnja od cca 12-12,5 l/100km (plina) mi se ne čini pretjeranom za taj auto i automatskim mjenjačem, možda ima neke veze sa ler-gasom. Možda je iz nekog razloga prenizak pa to buni komp kad je auto na plin. :donknow:


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 22 ruj 2013 21:03
  

Avatar
Autoplin ekspert
Autoplin ekspert

Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Postovi: 1653
Lokacija: Zagreb
Automobil koji vozite: Audi:
A4Q-3.0, S6 2.2 T, VW T3 1.9,
svi na LPG

imao (i šarafio po njima):
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30v, 100 2.0E svi bili "otrovani" LPG-om
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
.........svašta je napisano, a bez sadržaja. Koliko km imaju tvoji injektori.... ako imaju više od 30-50 tkm.... dobio si vrlo-vjerojatni odgovor pred 10-tak dana..........


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 23 ruj 2013 06:51
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Injektori imaju 15 tkm.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 06 stu 2013 00:21
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 17 ruj 2013 11:50
Postovi: 9
Lokacija: Sesvete
Automobil koji vozite: 1996 Mitsubishi Galant 2,0 GLSi automatik
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomasetto isparivač, injektori Valtek E467R010104, ECU Stag 300-4
Pošto sam ovdje potražio pomoć red je da izvijestim o razvoju situacije. Bio sam kod Tidale tj
g.Lažeca i nakon zaista detaljnog pregleda,od mjerenja kompresije, pregleda instalacije i ne znam čega sve ne, zaključak je sljedeći. Bio je prenizak tlak u plinskoj instalaciji i nije bila dobra smjesa. Lampica svijetli i dalje i zaključak je da je problem u plinskom emulatoru. Sada kad znam da je sve u redu, ne smeta me sto svijetli. Rješenje bi bilo staviti možda emulator mekog drugog proizvođača ili staviti nove komponente koje su kompatibilne, ali to iziskuje vremena i novaca a nemam ni jednog.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 06 stu 2013 01:18
  

Novi Korisnik
Novi Korisnik

Pridružen/a: 22 srp 2013 15:54
Postovi: 19
Lokacija: zagreb
Automobil koji vozite: Audi 100 2.3E 98 kW,1992. g. automatik, 530 000 km, na plin oko 160 000 km
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato lcs, sa LOV-ECO kompjuterom
kekec01 je napisao/la:
Pošto sam ovdje potražio pomoć red je da izvijestim o razvoju situacije. Bio sam kod Tidale tj
g.Lažeca i nakon zaista detaljnog pregleda,od mjerenja kompresije, pregleda instalacije i ne znam čega sve ne, zaključak je sljedeći. Bio je prenizak tlak u plinskoj instalaciji i nije bila dobra smjesa. Lampica svijetli i dalje i zaključak je da je problem u plinskom emulatoru. Sada kad znam da je sve u redu, ne smeta me sto svijetli. Rješenje bi bilo staviti možda emulator mekog drugog proizvođača ili staviti nove komponente koje su kompatibilne, ali to iziskuje vremena i novaca a nemam ni jednog.


Dobro smo te savjetovali; nije Zabok, ali je pored Zaboka.
Sjetih se sebe kad sam dolazio tamo... mrmljao sam ''kud ja to moram ići zbog vrlog znanja zagrebačkih majstora''. Ali zato kad odlaziš od tamo, onda ti drugo mišljenje više ne treba. Lijep je to osjećaj.

_________________
Glupa pitanja ne postoje...valjda


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: / i 5 gostiju.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos