Ponovno problemi sa plinom

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 05 srp 2018 14:02

Naime ponavlja mi se prošlogodišnji scenarij, a vidim i večini ekipe koja prijavljuje probleme :confusion-confused:, dakle kako neki od kolega plinaša navode, u vožnji sam ničim izazvan vrača sa plina na benzin, kao i večini blicaju lampice kontrole,kao i večina vozim 90% grad-10% AC, prelazak je neprimjetan i kao i večini događa se nakon stajanja na semaforu na ugrijanom motoru...ponekad treba i duži period da se sve vrati u normalu....čak su i tvrtke vlasnici pumpi iste Petrol itd....e sad da se dogodilo jednom/dvojici još nekako-ajde....ali toliko ekipe po raznim forumima sa istim simptomima i maltene istim LPG sistemima....nekaj tu ne štima...ili je mješavina plina ili su nam sistemi baždareni i sinkronizirani da odapnu u isto vrjeme....moja malenkost će opet vjerojatno put Tidale, ali da je ovo sve samo ne koincidencija više sam nego uvjeren...toliko za sada :confusion-seeingstars:
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 05 srp 2018 14:27

Ako se nekome da čitati viewtopic.php?f=2&t=4924
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la hgzg » 05 srp 2018 19:09

...ako je problem "isti" kao i prošle godine, a zamjenio si samo jednu "špulu" - sada je očito crkla (počela crkavati) još neka od preostale 3. Riješenje 4 kom novih špula - bar to nije skupo.

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 06 srp 2018 08:58

Ha...hgzg vječni optimist :razz: ....da, vjerojatno je špula u pitanju, mada može biti i senzor pritiska plina-krivo očita i ugasi lpg sistem....ruku na srce post je bio više posljedica frustracije, a ne nesvjesnosti da je problem vjerojatno isti....što je tu je....evo ako nekom pomogne, palite auto direktno na plin-kod mene za sada funkcionira ili upalite na benzin pa nakon 5-10min (kad se zagrije) ugasite auto i upalite ga kako sam naveo direktno na plin....time u principu tjerate sistem da ignorira neke od postavki i ili senzora...netko bi to (khm hgzg,khm hgzg) mogao i detaljnije pojasnit :happy-jumpyellow:
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Mike20 » 06 srp 2018 23:09

Meni je jednom auto imao takve simptome. Na el. ventilu na boci, je bilo metalne prašine toliko da je ometalo normalan protok plina. Nakon čišćenja, nikad više problema.
Provjeri, niš te ne košta, zatvori plin, skini špulu, odšrafi pipac na kojem je špula, i provjeri klipić

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 07 srp 2018 13:23

Prvo hvala ti na nesebičnosti i trudu, vidim da si aktivan na velikom broju foruma što je za svaku pohvalu :text-thankyouyellow:
Problem se u principu javlja samo u ljetnom periodu....probao sam snimiti live PID-e, ali nije išlo...ugl na ujednačenoj vožnji/gasu LTFT skroz podivlja i ide do -89.7-prebogata smjesa, a po B.C. potrošnja 4.9...trnutna 3.8, lambda se naravno zakuca u 0.00, tu i tamo se kod puštanja gasa pomakne na 0.03-0.05....sitno rijetko zacukavanje preko 2000-3000rpm i lagani nemiran rad na leru, tu i tamo knedla...eh sad čitajući na forumima iskustva drugih sumnja je pala na lpg map, lambde,previše plina ili premalo :confusion-seeingstars: -auto kao da se guši....ako možda znaš kako bi i gdje mogao smanjiti/povečati dotok plina u rail, bar za probu...u među vremenu isključit ću lambde samo da vidim hoćeli se išta promjenit....nažalost nije mi jednostavno skinut el.vent. jer nije na boci nego na samom isparivaču u mot.prostoru, zaklonjen sa cijevi koja u isparivač dovodi plin+radim cijeli vikend tak da...bla....btw smijem linlpg map očistit carb cleanerom ili contact clanerom???
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Mike20 » 08 srp 2018 12:35

Na isparivaču imaš šraf za tlak plina prema railu (piše u +/-) A i vidi dal' su dizne dobrog promjera na injektorima.
Zatim jesi provjerio dal isparivač ispušta plin na vakuumskoj cijevi-onaj test s čašom vode nakon vožnje na plin kad ugasiš motor?
Potrošnja je vjerojatno po kompu dosta manja nego u stvarnosti poštu su fuel trimovi u minusu

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la hgzg » 08 srp 2018 17:16

...samo kratki savjet- isključivanje lambdi suštinski ne rješava ništa..... plinski ECU čita vremena ubrizgavanja benzina na način kako ih "podešava benzinski ECU".. spojena lambda služi samo za kontrolu. Opet na nekim plinskim sustavima (pogotovo pred 8-10 godina) fizičko odspajanje lambde sa plinskog ECU rješilo je neke "duhove".... (navodno, jer takvo osobno iskustvo nemam)

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 09 srp 2018 09:24

@Mike20
Pročitao jesam negdje....pregledat ću forum, u svakom slučaju probam i to....tek krajem tjedna jer od posla ne stignem ranije...
@hgzg
To i jest ideja vodilja,samo da vidim što će se promjeniti...I wonder je tako u biti i otkrio da mu lambda nije ispravna....
Btw sa 33.70 litre lpg prešao 550km....6.1 l lpg/100km
Javim se naknadno sa rezultatima...pozzz
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Mike20 » 09 srp 2018 16:29

Da, pokazuje ti skoro 2 litre po kompu manje od stvarne potrošnje. To je radi trimova

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 10 srp 2018 14:47

@hgzg
Uzimajući u obzir da su lambda korekcije u količini goriva izuzetno male....sa LTFT-m u granicama kakvim je sad, rekao bih da imam neispravan jedan ili više benzin injektora....tj. uzmimo da su lambda sonde ispravne, ono što vidim je posljedica zaljevanja jednog ili više cilindara gorivom....ili neispravnosti jedne od bobina/svjećica koje ili ne kolabiraju pravilno (bobina) ili ne bacaju dovoljno jaku iskru (svjećice)....razmišljam li ispravno???
U svakom slučaju danas mijenjam i drugu bobinu....OEM je i nije mjenjana cijeli radni vijek cca 167 000 km....iako je (polu)ispravna predostrožnosti radi jer su fiat punto bobine poznate po uništavanju ECU-a....
@Mike20
Isprobao sam trik sa trenutnom potrošnjom 70km/h 2000rpm mjereno 3 puta prebacivanje sa benz na lpg trenutna potrošnja 3.4 ostaje ne promjenjena....tko je tu lud???
Btw 595 km sa cca 37-38 litre lpg (BC 4.9litre prosjek/35kmh prosjek-paljenje i vožnja isključivo na lpg)....točnu kilometražu i potrošnju javim danas iza 19:00.....
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 10 srp 2018 21:23

:greetings-clappingyellow: 610,0 km/34,74 litara lpg/5.70 lit/100km...BC 4.9litre prosjek/35kmh prosjek-paljenje i vožnja isključivo na lpg....po ovome mogao sam komotno još 100km :dance:
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 16 srp 2018 13:49

Ako je netko na forumu molio bih potvrdu ili negaciju istog.....
Danas sam gledajući konektore i špule lpg otkrio nešto bizarno ili možda ne...
Naime konektor špule 4 koja je gumenim crijevom vezana za sapnicu cilindra 1 bio je spojen na špulu 1 i tako redom...da pojednostavim (Isprika za caps)

KONEKTOR 4 NA ŠPULI 1 G.CIJEV NA CIL 1
KONEKTOR 3 NA ŠPULU 2 G.CIJEV NA CIL 2
KONEKTOR 2 NA ŠPULU 3 G.CIJEV NA CIL 3
KONEKTOR 1 NA ŠPULU 4 G.CIJEV NA CIL 1

Vratio sam konekcije kako mislim da moraju biti dakle 1-1/2-2/3-3/4-4 (ranije 4-1/3-2/2-3/1-4) isprobao auto i sve se čini u redu
Tko je fulao??? :scared-shocked:
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la hgzg » 16 srp 2018 15:49

...nemoj se previše zamarati "pasanjem" brojeva. Bitno je da plinski ECU i benzinski ECU istovremeno okidaju-kontroliraju isti cilindar. Nebitno kako je to označeno na kablovima plinskih injektora. VAŽNO je da za "isti kanal" plinskog ECU-a ide ulaz/izlaz.... nebitno da li "prvi cilindar" na autu (uglavnom onaj do zupčastog) ide na kanal 1 ili 3,4 ili "12-ti" plinskog ECU. Čak mislim da STAG ima oznake "naopako".... tj. da sada ideš raditi autokalibraciju .... sve bi se sj.....

Avatar
Syzac
Standardni korisnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 18 kol 2017 13:29
Automobil koji vozite: FIAT PUNTO ACTIVE
1.2 8v 44/60 2004
Marka i vrsta plinske instalacije: LPG: Tomasetto mod
AT09 I122467
E8 67R-01 4006
LPG-ECU: STAG 300
(610km/34.70lpg)
Kontakt:

Re: Ponovno problemi sa plinom

PostPostao/la Syzac » 16 srp 2018 22:51

Tko je folao....ja!!!
Konektori su samo krivo lejblani....ugl zamijenio jedan benzinski injektori auto opet leti....javim napredak kroz koji dan...

Tako su i spojeni, ali su krivo označeni...ugl skinuo sam benzinski raijl i zamijenio jedan injektor za koji sam siguran da je puštao bengu nekontrolirano (misfire cil 4) i zbog kojeg je benga sirova curila u cilindar, ispuh i bla...
Pregledao sam sve konektore i točno i uredno su spojeni samo su krivo označeni...4-1/3-2/2-3/1-4...svaki sam posebno odvojio našao ga u snopu i spojio/vratipnatrag kako treba....dakle samo su markice krivo stavljene....
Zašto je lpg sistem radio normalno kad sam ih spajao na špule po markicama...1-1/2-2/3-3/4-4...nemam pojma...ništa osim vremena me ne košta spajati ih i ponovo prepakirati ako se za to ukaže potreba...
Hvala...hgzg
Non nobis solum, sed omnibus....Keelah'Selai
slika


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Vuco i 13 gostiju.