Omvl

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 27 srp 2018 09:25

Opel vectra c 2008. 1.8 103kw
Omvl dream xxi n obd

Dakle poslije voznje ako vozilo ostane cca pola sata auto dugo vrti da bi upalio.
Nakon sta sam probao otpojit izlazno crijevo iz isparivaca prema railu auto normalno pali bilo kada.
Dali netko zna sta bi moglo biti.
I zanima me jos uvezi tog OBD podesavanja dali on podesava plinsku mapu i kada se ja vozim iskljucivo na benzin.

E sada malo o voznji na benzin.
Zbog pomalo tromog odaziva na gas sam sa opcom-om snimio rad lambda sonde samo moram skuziti kako postaviti video na forum.
hrco

sarakuzza
Novi Korisnik
Postovi: 17
Pridružen/a: 17 pro 2016 12:19
Automobil koji vozite: Audi A4 B5, Mondeo MKIII

Re: Omvl

PostPostao/la sarakuzza » 27 srp 2018 09:44

Jednostavno

Isparivač propušta plin kroz cijev vakumske korekcije. Uroni onu malu cijevčicu u vodu dok auto radi u leru ili odmah nakon što ga izgasiš i gledaj mjehuriće.

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 27 srp 2018 10:12

Evo na ler gasu motor na radnoj temperaturi na benzinu

https://ufile.io/04zhh

Ovaj drugi je na 3000rpm

https://ufile.io/0rgud
hrco

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 27 srp 2018 10:16

sarakuzza je napisao/la:Jednostavno

Isparivač propušta plin kroz cijev vakumske korekcije. Uroni onu malu cijevčicu u vodu dok auto radi u leru ili odmah nakon što ga izgasiš i gledaj mjehuriće.


A sta bi bio kvar pretpostavljam membrana, malo mo cudno za 17mj star sustav i 50tkm da se vec kvarovi javljaju.
Na prosloj astri sam u 200tkm samo dizne mjenjao ali je bio lovaro.
hrco

sarakuzza
Novi Korisnik
Postovi: 17
Pridružen/a: 17 pro 2016 12:19
Automobil koji vozite: Audi A4 B5, Mondeo MKIII

Re: Omvl

PostPostao/la sarakuzza » 29 srp 2018 15:02

Ne mora biti da je to, iako najvjerojatnije curi injektor ili isparivač. Provjeri sa cijevčicom u vodi nakon što isključiš auto. Odmah ćeš vidjeti gdje pušta

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 02 kol 2018 13:26

Znaci poslije voznje sam uronio tanku cjevcicu u casu vode i idu mjehurici, otprilike svakih 30 sec jedan mjehur.
Naravno ako ne odvojim onu debelu cijev na iducem paljenju tesko pali.
hrco

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 03 kol 2018 10:03

Nadam seda ce netko strucan uspjet prema videu pogledat dali lambda radi ispravno
hrco

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 05 kol 2018 13:07

Pojavile se dvije greske

P0130-11 O2 sensor circuit range/perfomance bank 1 sensor 1

P0170-12 O2 sensor rich exhaust
hrco

alme94
Novi Korisnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 03 srp 2018 23:53
Automobil koji vozite: VW jetta 2.0i 85kw

Re: Omvl

PostPostao/la alme94 » 09 kol 2018 23:10

po mom misljenju, dok je ugaseno auto, od isparivaca do injektora treba pritisak drzat a u tebe pomalo ispusta u granu i on vergla dok ne sagori sav plin kad sagori onda pali na benzin...to moze biti da je pritisak prejak na isparivacu pa injektori ne mogu drzati ili je eventualno neki od injektora odradio svoje..

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 10 kol 2018 06:57

To sam pretpostavljao ali ako je tako onda sam jako razocaran tim proizvodacem i majstorom jer mi je preporucio to umjesto lovata.
Jer 50tkm je premalo da tako vazna komponenta je neispravna, na proslom autu lovati i na cca 200tkm voznje na plin mjenjao injektore, a isparivac i prvu membranu na 230
hrco

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 10 kol 2018 17:24

Jos sam nesto primjetio.
Prije kada je sve bilo u redu sa 42l plina sam prelazio 470 - 500km, sta ispada oko 8,5 - 9,2l plina.
A sada 400km 28l plina sta ispada 7l sta je po meni premalo i volio bih da je preko 8l, a majstor mi na godisnjem.
hrco

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 16 kol 2018 11:42

Samo da mi netko odgovori ili stavi video ispravne lambda sonde bio bih zahvalan
hrco

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2374
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Omvl

PostPostao/la hgzg » 16 kol 2018 16:18

...ne treba ti video... ispravna lambda (uz OK smjesu) ima sinusoidu, znači stalno "skače" gore-dole. Potpuno hladna sonda je "mrtva" ... čim se kazaljka temperature krene dizati sonda mora davati signal, podizanjem temperature amplituda malo poraste. Fizički izgled krivulje (sinusoide) određuju postavke osciloskopa. U načelu na višim okretajima signal je "gušći". Važno je da sonda uvijek "šara" na (zagrijanom) leru i u normalnoj vožnji... Normalno u cut-offu nema signala i "gasu u podu" (na nekim automobilima) nema signala. Važno je da se nakon dosizanja određenog režima rada signal pojavi za 1-2 sekunde.

https://www.youtube.com/watch?v=uYMGnvtgi8w

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 40
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Omvl

PostPostao/la hrgamonster » 18 kol 2018 20:14

oprostite mi vise sta sam dosadan ali evo videa, a kada pratim tvoje upute hgzg i gledam video i corav bi vidio da O2 senzor neradi?

http://sendvid.com/6zjvuak5


dakle upalio sam motor koji je bio na 81 stupnjeva i cekao da se zagrije do ventilatora.
na videu se vidi kada krivulja ode na 900mV tada sam dodavao ili drzao gas.

molio bih i pojasnjenje oko MAF senzora, dali je u leru protok od 9kg/h uredu?
hrco


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 13 gostiju.