Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

josip198
Novi Korisnik
Postovi: 4
Pridružen/a: 07 sij 2019 02:26
Automobil koji vozite: Audi A4 1.8T 2002.

Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

PostPostao/la josip198 » 07 sij 2019 02:38

Pozdrav, u pitanju je Audi A4 2002. godište, agregat 1.8t 110kw sa Tomasetto plinom unutra sa rezervarom 52l, motor ima 223 tkm, plin možda nekakvih 50ak tisuća od ugradnje, kupio od čovjeka auto na 201tkm i sve je bilo ispravno što se plina tiče, do neki dan, bio za novu godinu u Bosni, natočio 20 markica njihovog plina (u Orašju na benzi na granici), odvozio stotinjak km, idući dan u Osijeku dolazim na Lukoil i čovjek priključi plin i samo aparat radi ali ne vrti cijenu, tj bio je priključen minutu a odvrtio samo 9kn plina. Poslije toga odlazim na Crodux i natočio "do vrha" 30l plina iako inače stane 42l ali sam mislio da ima još u rezervoaru, sjeo na kavu i na putu kući(motor hladan već bio) krene prebaciti na plin na 40 C kao inače i samo pišti da je prazan, ajde ugasim ga i prebacim se na brzu cestu i u međuvremenu ga uključim i normalno radi na plin, idući dan prilikom vožnje opet na 40 C zapišti da je prazan i kasnije ga upalim on počne trokirati (misfire), ako ne dodam gasa padnu obrtaji i auto se ugasi, na benzinu perfektno radi, kada ga na plinu vozim po gradu trokira i zatrzava, gas malo slabije hvata i teže ubrzava, inače je na 220tkm mapiran na stage 1 prilikom koje je rađena mapa benzina ali se plin nije dirao i nije stvarao probleme, na 221tkm mjenjane svijećice jer su stare bile dotrajale, kupljene Bosch Iridum(čovjek u Ciaku rekao da su dobre za benz/lpg), i dalje nije ništa na plinu rađeno, eto ukratko ima li tko kakva iskustva ili možda razloge zašto se to događa? znači moguće je voziti na plinu ali sa puno nervoze i zatrzavanja, injektor je Alex Rail 001

Unaprijed hvala i nadam se da ćete me shvatiti iako sam ga razvukao, lakše je uživo objasniti nego na tipkovnici :lol: :lol:

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2424
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

PostPostao/la hgzg » 07 sij 2019 12:27

...pročitao sam tvoja dva posta više puta - u želji za napisati neki savjet, no uz najbolju volju..... pisao si svašta -a rekao ništa. To gdje si pio kavu, kupio svijećice i točio gorivo zaista nema veze sa problemima koje imaš. Inače ako plinski sustav nije cijeli od jednog proizvođača već "mix" - tada ga jedino možemo imenovati po proizvođaču ECU-a. Tomasetto sigurno nije jer ista tvrtka NE PROIZVODI plinski ECU, već primarno isparivače i elektroventile.

Nigdje nisi ni napisao gdje živiš (kamo gravitiraš), taj podatak i proizvođač ECU-a bili osnova za preporuku nekog majstora, jer način kojim je pisan post "govori" kako auti nisu tvoje "jače područje".

josip198
Novi Korisnik
Postovi: 4
Pridružen/a: 07 sij 2019 02:26
Automobil koji vozite: Audi A4 1.8T 2002.

Re: Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

PostPostao/la josip198 » 07 sij 2019 14:32

dakle, u papirima piše tomasetto, na priključku za tenkiranje piše tomasetto, na injektoru na motoru piše Alex Rail 001, druge podatke nemam..uvijek je bio normalan i nisam imao problema s vožnjom dok nisam nasipao plin u Bosni, tj ni tad se problemi nisu prikazali, tek idući dan nakon sipanja plina u Os(Crodux) je došlo do problema, auto natenkiran i na benzi popio kavu, auto se ohladio te prilikom paljenja i prelaska na plin daje do znanja da je prazan iako nije, pri većoj temperaturi ipak prebacuje te vozi bez problema da bi mi idući dan počeo trokirati i zatrzavati na plinu, ako stanem i prebacim sa benz na plin obrtaju padnu auto se zaguši i ugasi, ako nabijem malo gasa uspijem ga održati na životu ali i dalje kao da radi ispod snage, sve u svemu nakon tog nesretnog tenkiranja imam problema sa samom vožnjom na plin, auto tromiji, zatrzava te slabije prima gas....S time da je jedino sumnjivo u toj priči što sam prije Croduxa bio na Lukoilu gdje je čovjek spojio plin i upalio crpku gdje je ona minutu bučala a meni se u cijeloj minuti usipalo 9kn plina, ajmo reć 2.5L što je poprilično čudno s obzirom da i inače na istom tom Lukoilu sipam plin, je li moguće da je uspio ući nekakav zrak ili nešto drugo u sistem jer mi je na idućoj crpki uspjela usipati samo 30L naspram 40-42 koliko inače stane, s time da je sistem bio prazan ne računajući 2.5L na Lukoilu.

Inače sam iz Osijeka i kontaktirao sam gospodina Krešimira iz Ernestinova koji je rekao da će sve pregledati kad uhvati vremena jer je trenutno pretrpan, njegova prva sumnja je prljav plin i dok ne pogleda to je njegov odgovor.

Sami ti podaci o stageu, svjećicama, kavi itd. nisu suviše važni jer se problem nije dogodio nakon ili prilikom promjene već 2 tisuće km kasnije ali sam smatrao da bi bilo dobro navesti.

I dalje sam zahvalan za odgovor, i nadam se ikakvoj pomoći jer dotični gospodin Krešimir nije siguran kada me može primiti i dotad se nadam da će me netko usmjeriti što bi mogao biti problem i na što obratiti pažnju.

sarakuzza
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 17 pro 2016 12:19
Automobil koji vozite: Audi A4 B5, Mondeo MKIII

Re: Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

PostPostao/la sarakuzza » 07 sij 2019 15:24

zaštopani injektori?
Koji isparivač imaš?
Možda ima ispust i na njemu.

Ne daje ti upozorenje znak da je prazan već da zbog nekog neodgovarajućeg parametra ne prebacuje uspješno na plin.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2424
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

PostPostao/la hgzg » 07 sij 2019 16:02

...to što motor "nikako" radi na LPG, pogotovo dok nije 100% zagrijan može se pripisati nečistoćama u plinu, tzv. "olfen-u", on se "otopi" i kao takav lako prolazi kroz oba filtera (tekuće i plinske faze).... Kada se rail sa injektorima ohladi, olfen se također ohladi i pređe u polu-kruto stanje ...(kao vosak) te "poljepi"-začepi injektore. Takvih pojava bilo je dosta, ali zadnjih 5-8 godina rijetko se spominje, LPH u RH postao je "bolji". Olfen primarno radi probleme na "novim" plinskim sustavima sa elektroinjektorima. "Stari" sustavi sa mješačem sve to "pojedu".

No u tvojem slučaju kao da se radi o nekom ekstremu obzirom da je "poljepio" nepovratni ventil na ulazu u spremnik i sam izlaz iz isparivača.... (ako je do toga?)

Sreća u nesreći su injektori "Alex Rail 001" (klon Valtec EVG30) rastavljivi i daju se očistiti. Bolji-brži injektori (BRC, MED...) ne mogu se otvoriti i tada imaš trošak +500 kn po injektoru. Očito treba "sve širom" i očistiti, kada su već injektori otvoreni čini se pametnim zamjeniti klipiće u njima, kao i membrane isparivača.

Ispada kako "jeftin" plin iz BiH je ponekad jako skup.

PS. https://www.tomasetto.com/ .... ako na stranici samog proizvođača nema ECU-a i drugih komponenti.... nema ni "tomasseto plina". Ne zamjeri na malo ironije... javi kada se sve riješi :dance:

josip198
Novi Korisnik
Postovi: 4
Pridružen/a: 07 sij 2019 02:26
Automobil koji vozite: Audi A4 1.8T 2002.

Re: Audi A4 1.8t 110kw - trokiranje

PostPostao/la josip198 » 07 sij 2019 18:30

ljudi hvala, razumijem ja tebe kad kažeš nije Tomasetto plin ali ti drugo ime trenutno nemam za dati, morao bih zvati bivšeg vlasnika za ugradbenu knjižicu :lol: , nije da je Bosanski plin jeftin, štoviše 1,11km što bi ispalo mrvicu skuplje nego taj moj "standardni" Lukoil :) , ima i jeftinijih autoplin crpki u Os pa nikad problema ni s njima, ovo sam usipao oko 20 maraka(cca 80kn) čisto jer sam bio na rezervi, auto se i dalje vozi, forsiram benzin ali kad se ugrije prebacim na plin i iako i dalje ima malog trzanja ipak se situacija popravlja i kada se dobro ugrije ni na leru ne trese kao prije par dana ali puca na auspuhe, sutra opet zovem Krešimira i nadam se da ću brzo doći na red :)


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: hgzg i 6 gostiju.