Početna » Autoplin » Dežurni serviser

 


Započni novu temu Odgovori
Autor/ica Poruka
PostPostano: 02 ožu 2008 17:14
  

Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 14 vel 2008 12:41
Postovi: 36
Lokacija: Rijeka,Turnić-Krnjevo
Evo ovako,volio bi da mi netko od vas cijenjenih plinaša,mehaničara itd... odgovori koliko je ustvari u redu voziti na plin a bez prebacivanja na benzin? Stvar je slijedeća: Imam ford escort ghia 90-91 godiste sa duplim karburatorom i kako vecina vidim ima novije aute na forumu i izgleda da nema slicne probleme posto imaju automatsko prebacivanje plin-benzin i obrnuto kod direktnog ubrizgavanja(ja to moram dakle rucno na lovato sistemu). Dakle nakon dvije godine od ugradnje u servisu morao sam vec tada otici na stelanje karburatora u karburator servis gdje sam upozoren (od dobrog barbe :) ) da moram s vremena na vrijeme voziti na benzin,jer se isušuju i nagrizuju dizne karburatora kod voznje na plin. E ja sam to lijepo poslusao ,ali kako sam laik neznam konkretno koliko bi onda ja to mjesecno trebao prijeci km na benzin a koliko na plin? Pa molim savjet. Jer neda mi se svake dvije godine popravljati iz ovoga razloga karburator. Recimo da mjesecno prijedjem 500 do 600 km voznje.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 ožu 2008 19:12
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1791
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
TrIbE je napisao/la:
Evo ovako,volio bi da mi netko od vas cijenjenih plinaša,mehaničara itd... odgovori koliko je ustvari u redu voziti na plin a bez prebacivanja na benzin? Stvar je slijedeća: Imam ford escort ghia 90-91 godiste sa duplim karburatorom i kako vecina vidim ima novije aute na forumu i izgleda da nema slicne probleme posto imaju automatsko prebacivanje plin-benzin i obrnuto kod direktnog ubrizgavanja(ja to moram dakle rucno na lovato sistemu). Dakle nakon dvije godine od ugradnje u servisu morao sam vec tada otici na stelanje karburatora u karburator servis gdje sam upozoren (od dobrog barbe :) ) da moram s vremena na vrijeme voziti na benzin,jer se isušuju i nagrizuju dizne karburatora kod voznje na plin. E ja sam to lijepo poslusao ,ali kako sam laik neznam konkretno koliko bi onda ja to mjesecno trebao prijeci km na benzin a koliko na plin? Pa molim savjet. Jer neda mi se svake dvije godine popravljati iz ovoga razloga karburator. Recimo da mjesecno prijedjem 500 do 600 km voznje.

Na ovo će ti Gogo dati točnije objašnjenje, ali mi u našem voznom parku imamo Corsu karburatorca, gdje smo otišli korak dalje, tj izbacili smo ukupni benzinski sustav (čak smo prilikom radova na limariji,zatvorili benzinsko punjenje) i nema nikakvih problema....auto se pali i vozi isključivo na plin (čak i zimi)....

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
Offline
PostPostano: 02 ožu 2008 19:14
  

Avatar
Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 16 kol 2007 12:41
Postovi: 28
Lokacija: croatia/osijek
Automobil koji vozite: Fiat bravo 1.6 16v (103 ks iliti 76 Kw)
Marka i vrsta plinske instalacije: Landi LSI (nedavno stavljen kod LEPUSA)
ja mogu potvrditi da corsa radi besprijekorno... čak sam ju i terao 140 km/h... lepus nemoj me zadaviti, bilo je jače od mene... :diablo:

_________________
fiat bravo 1.6 16v + LPG


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 ožu 2008 19:19
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1791
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
edo je napisao/la:
ja mogu potvrditi da corsa radi besprijekorno... čak sam ju i terao 140 km/h... lepus nemoj me zadaviti, bilo je jače od mene... :diablo:

Znam ja da je najbrži auto na svijetu onaj koji nije tvoj...... :mrgreen:
Šalim se...to je GT verzija, tako da joj je to radna brzina.....

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 ožu 2008 20:22
  

Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 14 vel 2008 12:41
Postovi: 36
Lokacija: Rijeka,Turnić-Krnjevo
lepus je napisao/la:
TrIbE je napisao/la:
Evo ovako,volio bi da mi netko od vas cijenjenih plinaša,mehaničara itd... odgovori koliko je ustvari u redu voziti na plin a bez prebacivanja na benzin? Stvar je slijedeća: Imam ford escort ghia 90-91 godiste sa duplim karburatorom i kako vecina vidim ima novije aute na forumu i izgleda da nema slicne probleme posto imaju automatsko prebacivanje plin-benzin i obrnuto kod direktnog ubrizgavanja(ja to moram dakle rucno na lovato sistemu). Dakle nakon dvije godine od ugradnje u servisu morao sam vec tada otici na stelanje karburatora u karburator servis gdje sam upozoren (od dobrog barbe :) ) da moram s vremena na vrijeme voziti na benzin,jer se isušuju i nagrizuju dizne karburatora kod voznje na plin. E ja sam to lijepo poslusao ,ali kako sam laik neznam konkretno koliko bi onda ja to mjesecno trebao prijeci km na benzin a koliko na plin? Pa molim savjet. Jer neda mi se svake dvije godine popravljati iz ovoga razloga karburator. Recimo da mjesecno prijedjem 500 do 600 km voznje.

Na ovo će ti Gogo dati točnije objašnjenje, ali mi u našem voznom parku imamo Corsu karburatorca, gdje smo otišli korak dalje, tj izbacili smo ukupni benzinski sustav (čak smo prilikom radova na limariji,zatvorili benzinsko punjenje) i nema nikakvih problema....auto se pali i vozi isključivo na plin (čak i zimi)....


Dobro ako Gogo zna molio bi da mi sto prije odgovori,jer na ovakav nacin voznje sam u trosku. Ali Lepus nisi mi jasan,jer ako ga "gonis" samo na plin i kazes mi da nemas problema na karburatoru ni zimi ni ljeti onda mi nije jasno od cega su dizne tog karburatora. Da skratim, dok mi se u karburator servisu moj auto popravljao,dali su mi da zavirim u karburator od sierre i tip je samo vozio na plin. Uglavnom samo na plin je i vozio. Karburator je bio stopljen s unutrasnje strane doslovno na diznama. Tip je mislio da moze voziti na plinu samo kolko hoce bez mijenjanja na benzin. Kad je to cuo serviser karburatora nije mogao vjerovati da su mu to rekli na plin servisu...Tako da neznam,sto kazes na to?


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 ožu 2008 21:20
  

Avatar
Autoplin veteran
Autoplin veteran

Pridružen/a: 19 lip 2007 23:46
Postovi: 266
Lokacija: Dubrovnik
Automobil koji vozite: Renault Clio II RS 2.0 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Sequent 24 - light :)
kako misliš stopljen??? jedino što mi se čini logično je da se dizne mogu začepit ili membrana otić od lošeg plina... ja bi rado jednog karburatorca i pomico bi kut paljenja da je tik prije detonacija!!! :mrgreen:

_________________
Brže nisam mogo, sporije nisam htio...


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 02 ožu 2008 21:46
  

Avatar
Auto expert
Auto expert

Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Postovi: 1038
Lokacija: zagreb
Automobil koji vozite: Chrysler Voyager 2,4 MT
1997. sa 325 000 km
Marka i vrsta plinske instalacije: Landi Renzo LCS od 04/05 i 140 000 km
a od čega su napravljene te dizne da ih plin može rastopiti?
i kako to da se rastapaju samo dizne, i nijedan drugi element u sistemu?
a možda i klipove i cilindre polako rastapa?

zašto je karb u sierri otišao, to neznam.
znam da bi svaki karb trebao povremeno u servis. o kvaliteti samog karba ovisi kada i nakon koliko km.
problem je u pokretnim dijelovima.
kod ubrizgavanja toga nema (ali ima začepljivanja) ali kod karba svaki pritisak na gas pomiče klapnu gasa i raznorazne polugice u samom karbu. polugice i klapne su u plastičnim ili bakrenim kućištima i to se s vremenom troši, poluge dobivaju luft i karb se neda dobro podesiti.
isto tako, karb treba grijati pa i tu može doći do začepljenja, isto kao i na crijevima i kanalima koji vuku podtlak iz motora (garež i ulje iz motora).

milsim da je svake 2 godine previše za servis karba.
svakih 4-5 bi bilo normalno.

a ovo za začepljivanje na plinu, i ja željno čekam detaljnija objašnjenja, ako ih ima.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 01:03
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1791
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
TrIbE je napisao/la:
Dobro ako Gogo zna molio bi da mi sto prije odgovori,jer na ovakav nacin voznje sam u trosku. Ali Lepus nisi mi jasan,jer ako ga "gonis" samo na plin i kazes mi da nemas problema na karburatoru ni zimi ni ljeti onda mi nije jasno od cega su dizne tog karburatora. Da skratim, dok mi se u karburator servisu moj auto popravljao,dali su mi da zavirim u karburator od sierre i tip je samo vozio na plin. Uglavnom samo na plin je i vozio. Karburator je bio stopljen s unutrasnje strane doslovno na diznama. Tip je mislio da moze voziti na plinu samo kolko hoce bez mijenjanja na benzin. Kad je to cuo serviser karburatora nije mogao vjerovati da su mu to rekli na plin servisu...Tako da neznam,sto kazes na to?

Odgovori su ti gore u postovima...što se tiče tog forda, da li ti oni mogu garantirati da je on bio u ispravnom stanju prije ugradnje plina... :wink:

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 01:04
  

Avatar
Site Admin
Site Admin

Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Postovi: 1791
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0 i, 85 kw, 1995 god,305 000 km (01.02.2013)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
I wonder je napisao/la:
a ovo za začepljivanje na plinu, i ja željno čekam detaljnija objašnjenja, ako ih ima.

Nećeš ih dočekati.....

_________________
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 10:20
  

Standardni korisnik
Standardni korisnik

Pridružen/a: 14 vel 2008 12:41
Postovi: 36
Lokacija: Rijeka,Turnić-Krnjevo
I wonder je napisao/la:
a od čega su napravljene te dizne da ih plin može rastopiti?
i kako to da se rastapaju samo dizne, i nijedan drugi element u sistemu?
a možda i klipove i cilindre polako rastapa?

zašto je karb u sierri otišao, to neznam.
znam da bi svaki karb trebao povremeno u servis. o kvaliteti samog karba ovisi kada i nakon koliko km.
problem je u pokretnim dijelovima.
kod ubrizgavanja toga nema (ali ima začepljivanja) ali kod karba svaki pritisak na gas pomiče klapnu gasa i raznorazne polugice u samom karbu. polugice i klapne su u plastičnim ili bakrenim kućištima i to se s vremenom troši, poluge dobivaju luft i karb se neda dobro podesiti.
isto tako, karb treba grijati pa i tu može doći do začepljenja, isto kao i na crijevima i kanalima koji vuku podtlak iz motora (garež i ulje iz motora).

milsim da je svake 2 godine previše za servis karba.
svakih 4-5 bi bilo normalno.

a ovo za začepljivanje na plinu, i ja željno čekam detaljnija objašnjenja, ako ih ima.


Mene se valjda ovdje ne shvaca ozbiljno ili se misli da pricam gluposti.Ma dobro,meni je u cilju progovoriti o mojim iskustvima i problemima kako za moju sigurnost tako i drugih ovdje,a naveo sam da se ne razumijem u prvom postu,pa cu konkretno cim stignem otici jos jednom do karburator servisa i sto detaljnije pitati o tom autu i o agresivnom svojstvu plina na karburator,jer on tvrdi da ga isusuje.Sto mi je i logicno za razliku od smjese benzin-zrak.
lepus je napisao/la:
TrIbE je napisao/la:
Dobro ako Gogo zna molio bi da mi sto prije odgovori,jer na ovakav nacin voznje sam u trosku. Ali Lepus nisi mi jasan,jer ako ga "gonis" samo na plin i kazes mi da nemas problema na karburatoru ni zimi ni ljeti onda mi nije jasno od cega su dizne tog karburatora. Da skratim, dok mi se u karburator servisu moj auto popravljao,dali su mi da zavirim u karburator od sierre i tip je samo vozio na plin. Uglavnom samo na plin je i vozio. Karburator je bio stopljen s unutrasnje strane doslovno na diznama. Tip je mislio da moze voziti na plinu samo kolko hoce bez mijenjanja na benzin. Kad je to cuo serviser karburatora nije mogao vjerovati da su mu to rekli na plin servisu...Tako da neznam,sto kazes na to?

Odgovori su ti gore u postovima...što se tiče tog forda, da li ti oni mogu garantirati da je on bio u ispravnom stanju prije ugradnje plina... :wink:


Lepus ja odgovore ne vidim gore :nono: ,kao i za svoj prvi post


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 12:51
  

Avatar
Auto expert
Auto expert

Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Postovi: 1038
Lokacija: zagreb
Automobil koji vozite: Chrysler Voyager 2,4 MT
1997. sa 325 000 km
Marka i vrsta plinske instalacije: Landi Renzo LCS od 04/05 i 140 000 km
tribe

nisam se ja iščuđaval tebi, nego tom servisu. ti da znaš nebi pital. ali me čudi njihovo ponašanje.
gledaj ovako:
kod karburatora, benzin za sva 4 cilindra ide preko jedne dizne. pristisak u sistemu je malen. benzin kod hlapljenja ostavlja talog, ali se zna da su karbovi tu manje osjetljivi jer su daleko od topline motora.
kod injectiona, svaki cilindar ima svoju diznu, benzin je pod većim pritiskom nego kod karba a injektori su kod same glave motora.
ako je neki sistem osjetljiv na rad motora na plin, onda je to prije injection nego karb.

uz to, oba sistema ostaju suhi kad motor radi na plin.

plin može biti loš za dihtunge na karbu, ali ni plin ni benzin nisu predviđeni da bi nešto podmazivali.

zbog svega ovoga, njegova priča o začepljivanju karba zbog rada na plin je SF. po tome, svi oni auti koji se voze isključivo na plin nebi uopće više mogli raditi.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 13:51
  

Autoplin veteran
Autoplin veteran

Pridružen/a: 04 ožu 2007 00:31
Postovi: 276
Automobil koji vozite: Seat Cordoba 1,4 16V 2007. g
Marka i vrsta plinske instalacije: ECU Landi, ostalo Landirenzo omegas
Može sad jedno nevezano logično pitanje? Koliko košta servis karba? Ja sam prije par godina nakon dugo godina neodržavanja karburatora (heh, kad klicu daš 16 g. starog karburatorca, on ga vozi dok ne počne kašljucati) vozio auto na servis karburatora i sječam se da to i nije bila neka mračna cifra, a karburator bio u totalnoj banani (dihtunzi, ona nekakva membrana, polugica ainšprica, razlohana ona nekakva polugica čoka, ma uglavnom ubijo ja njega ). Mislim zar ti razlika plin benzin ne isplati taj dodatni servis svake dvije mjesto svake 4 godine.


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 14:27
  

Avatar
Autoplin Master
Autoplin Master

Pridružen/a: 24 tra 2007 03:39
Postovi: 779
Lokacija: ZG
Automobil koji vozite: Alfa Romeo 75 TS, Alfa Romeo 164 TS
Marka i vrsta plinske instalacije: Tartarini sekvencija
pa plin u neku ruku isušuje membranu na fergazeru jer je suh, veći problem po meni prestavlja čijenica da je većina fergazera kad se stavi plin prešla već pozamašnu kilometražu i vijek tajanja im se bliži kraju, ko i s pumpama benzina.

Auto može biti 100% ispravan no od upotrebe se nekim djelovima bliži kraj radnog vijeka. Da će plin istopiti fergazer su IMHO gluposti, nije plin agresivan kao neka kiselina ( benzin je agresivniji od plina), ono što se meni čini je da tvoj majstor koristi tebe laika kako bi si povećao zaradu, time ne želim reći da si ti kriv zbog toga, jer da znaš sam popraviti ne bi išao serviseru ( kao što je to popularno kod naših majstora, za sve u autu s plinom je kriv plin, pa čak ako se radi o tome da ti pukne ključ u kontakt bravi plin će biti kriv).

_________________
Zašto voziti sporo na benzin kad se može brzo na plin?I ušteđeno utuć u kaznu :mrgreen:


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 14:30
  

Avatar
Autoplin veteran
Autoplin veteran

Pridružen/a: 19 lip 2007 23:46
Postovi: 266
Lokacija: Dubrovnik
Automobil koji vozite: Renault Clio II RS 2.0 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Sequent 24 - light :)
Isus je napisao/la:
pa čak ako se radi o tome da ti pukne ključ u kontakt bravi plin će biti kriv.


kako ne... plin preko žica isuši bravu i ključ pukne unutra :lol:

_________________
Brže nisam mogo, sporije nisam htio...


          Vrh  
Odgovori 
PostPostano: 03 ožu 2008 15:08
  

Avatar
Auto expert
Auto expert

Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Postovi: 1038
Lokacija: zagreb
Automobil koji vozite: Chrysler Voyager 2,4 MT
1997. sa 325 000 km
Marka i vrsta plinske instalacije: Landi Renzo LCS od 04/05 i 140 000 km
darius je napisao/la:
Može sad jedno nevezano logično pitanje? Koliko košta servis karba? Ja sam prije par godina nakon dugo godina neodržavanja karburatora (heh, kad klicu daš 16 g. starog karburatorca, on ga vozi dok ne počne kašljucati) vozio auto na servis karburatora i sječam se da to i nije bila neka mračna cifra, a karburator bio u totalnoj banani (dihtunzi, ona nekakva membrana, polugica ainšprica, razlohana ona nekakva polugica čoka, ma uglavnom ubijo ja njega ). Mislim zar ti razlika plin benzin ne isplati taj dodatni servis svake dvije mjesto svake 4 godine.

servis za jugića, sto eura.
tu su uračunati i dijelovi za njega, ali to mogu i sam doma napraviti. s time da je kod juga većinom potrebno skinuti i usisnu granu, zbog vrhunske kvalitete digtunga :lol: :lol:

kod ovih boljih karbova, sa brdom podtlaka, sofisticirani su to uređaji, kod njih je naravno servis skuplji, a njih se i nebi usudil raditi sam. bar ne bez plana i sheme.
ali su takvi i kvalitetniji pa i dulje izdrže bez servisa.
a i tko je mario za ekologiju prije?
kladim se da je većina auta na karb nakon par godina debelo raštelana ali se na to prije nije nitko obazirao.


          Vrh  
Odgovori 
 
Započni novu temu Odgovori



Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 3 gostiju.


Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Forum(o)Bir:  

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
HR (CRO) by hecos